رئیسی: هرمساله مرتبط با معیشت مردم در اولویت کار دستگاه قضا است


رئیسی: هرمساله مرتبط با معیشت مردم در اولویت کار دستگاه قضا است

سمنان- ایرنا- رئیس قوه قضائیه گفت: هر مساله مرتبط با معیشت مردم و نیز هم ارتباط با جهش تولید در اولویت کار دستگاه قضا است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جمع نخبگان استان سمنان در آمفی تئاتر شرکت البرز شرقی واقع در شهرستان شاهرود ابراز داشت: جهش تولید موضوع راهبردی با تعیین حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که ما را در مقابل دشمن قوی می کند.
وی افزود: توجه به رونق تولید و راه انداختن کارخانجات، رفع مشکلات کارگری و اشتغال از دغدغه مردم‌می‌کاهد و اقتصاد قوی را در برابر دشمن شکل می دهد.
رئیس دستگاه قضا افزود: باید مجاهدانه تلاش دشمن را خنثی کرد و پیام شهدا این بود که تلاش کنیم اقدامات ما دشمن شاد نشود.
وی تاکید کرد: راه شهدا زنده است و اگر گوش های ما خوب باز شود پیام شهیدان شنیده می شود لذا به همه بازماندگان آن عزیزان یادآوری می کنیم که راه شهدا راه روشنی است و نگذاریم کم فروع شود.

رئیسی در ادامه شاهرود را باب الرضا(ع) و میزبانی میهمانان آن امام‌را افتخاری برای مردمان این‌خطه برشمرد.
وی ادامه داد: شاهرود هم‌چنین مهد عالمان‌دینی به عنوان هدایت‌گران‌جامعه بشری بوده و این‌خطه عالمان پر فروغ با جایگاه علمی بالا داشته است.
وی گفت: رهبرمعظم انقلاب در سفر به منطقه شاهرود صفات برجسته انقلابی بودن، انقلابی اندیشیدن، مجاهدت، تدین و دلدادگی به ارزش های انقلاب اسلامی را ازخصوصیات مردم آن خوانده‌اند.

خبر تکمیل می شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی