هم زمان با ایام فاطمیه مجلس ختم قرآن کریم برگزار شد


هم زمان با ایام فاطمیه مجلس ختم قرآن کریم برگزار شد

رضا عیدی گفت: یکی از برنامه های کانون در ایام فاطمیه برگزاری مجلس ختم صلوات و قرآن کریم بود که توسط بانوان مسجدی به مدت 10 شب اجرا شد.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون در ایام فاطمیه برگزاری مجلس ختم صلوات و قرآن کریم بود که توسط بانوان مسجدی به مدت ۱۰ شب اجرا شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: این مراسم با تعداد محدودی همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی هر شب در منزل یکی از اهالی محله مسجد برگزار شد.




وی بیان کرد: علاوه بر این نیز هر شب بعد از اقامه نماز جماعت حدیث کساء توسط امام جماعت مسجد و یا مدیر و رابط کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد قرائت شده و ثواب آن به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) اهدا شد.



عیدی ابراز کرد: همچنین به مدت ۳ شب مراسم عزاداری همراه با سخنرانی در خصوص سیره و سبک زندگی آن حضرت برگزار شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج یادآور شد: قبل از شروع دهه دوم فاطمیه مسجد و محله با کمک بچه های مسجدی کانون با نصب پارچه نوشته، سیاه پوش شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با گرامیداشت ایام فاطمیه توانسته باشیم در معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) و بیان مظلومیت های آن حضرت گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...