رقابت‌های فوتبال لیگ برترجوانان هرمزگان آغاز شد


رقابت‌های فوتبال لیگ برترجوانان هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا-رقابت های فوتبال لیگ برترجوانان در قالب هشت تیم از شهرهای مختلف هرمزگان به صورت دوره ای در 2 گروه شرق وغرب، به صورت رفت و برگشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا ،در گروه شرق تیم‌های نوید گستر میناب، شاهین مهر ، رگبار خراجی و فرهنگ وادب رودان و در گروه غرب سایپا بندرلنگه، ستاره جوان بندر خمیر، شاهین و اروند بندرعباس قراردارند.
در آغاز این رقابت‌ها و در بازی‌های انجام شده از هفته اول و از گروه غرب، تیم‌های سایپا بندرلنگه و ستاره جوان بندر خمیر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سایپا بندرلنگه با نتیجه سه بر ۲ حریف خود را شکست داد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های فوتبال جوانان شاهین بندرعباس و اروند سورو مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شاهین با نتیجه سه بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
درگروه شرق نیز ۲ بازی برگزار شد که در آن تیم‌های فوتبال جوانان نوید گستر میناب و رگبار خراجی رودان رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت تیم مینابی با نتیجه چهار بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.
در آخرین بازی هفته نخست لیگ برترفوتبال جوانان ۲ تیم شاهین مهر رودان و فرهنگ و ادب به مصاف هم رفتند که تیم فرهنگ وادب با یک گل همشهری خود شاهین مهر را شکست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی