از سال 96 تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده داشتیم


از سال 96 تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده داشتیم

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت با حضور مسئولان و مدیران مربوطه برگزار شد.

از سال 96 تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده داشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت برای بررسی صورت های مالی طرح های تملک دارایی‎های سرمایه‎ای منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از وازارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین با حضور حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به ریاست فرهاد معارفی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رئیس مجمع عمومی صاحبان سهام صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

از سال 96 تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده داشتیم

در ابتدای این جلسه، فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش مبسوطی از عملکرد و پیشرفت طرح ها، تحقق اهداف کمی و کیفی مقرر در اسناد بالادستی، چالش ها و مشکلات اساسی در ارتباط با اجرای طرح ها و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال آتی شرکت ارائه کرد.

فتاحی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توضیحاتی را در خصوص طرح های توسعه و تکمیل پروژه های شبکه های زیر ساختی ارتباطات کشور و پروژه های توسعه‌‎ای شبکه ملی اطلاعات ارائه داد. وی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت از سال ۹۶ تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده در مراکز IXP افزایش داشته است و این رشد اهمیت این موضوع را نشان می دهد که در لایه شبکه انتقال و شبکه IP براساس تکالیف برنامه توسعه حرکت کرده ایم.

از سال 96 تاکنون بیش از هزار درصد میزان ترافیک تولیدی و مبادله شده داشتیم

در ادامه جلسه پس از استماع گزارش حسابرسی توسط نماینده سازمان حسابرسی و توضیحات ارائه شده توسط مسئولان شرکت، اعضای مجمع عمومی ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت، صورت های مالی سال ۹۸ طرح های تملک دارایی های این شرکت را تصویب کردند.

در پایان جلسه، فرهاد معارفی نایب رئیس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، از تصویب طرح های شرکت در شورای اقتصادی و همچنین شفافیت و نحوه پیشبرد فعالیت‌ها در مجموعه زیرساخت تقدیر کرد. او با اشاره به گزارش مطلوب ارائه شده توسط حسابرس قانونی بدون وجود بند حسابرسی گفت که این موضوع بیانگر تلاش و اهتمام ویژه کارکنان و مدیران زحمتکش شرکت ارتباطات زیرساخت است، که علی رغم حجم بالا و اهمیت و حساسیت طرح ها و پروژه های در دست اجرای شرکت، به نحو احسن با رعایت استانداردهای مالی و حسابداری و قانونی صورت گرفته است و ایجاب می‌کند تشکر و قدردانی ویژه از این عملکرد مطلوب داشته باشیم.

در پایان معارفی اظهار امیدواری کرد که در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه کارکنان و مدیران شرکت شاهد تحقق صد در صدی اهداف پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه باشیم.

بیشتر بخوانید

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر