قدرت موشکی ایران رو به پیشرفت است


قدرت موشکی ایران رو به پیشرفت است

امام جمعه ماکو گفت: رزمایش ارتش و سپاه نشان داد می توانیم قدرت دفاعی کشور را بالا ببریم و در برابر هر تهدیدی با قدرت بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امروز ۳ دی ماه در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید براینکه ایجاد آرامش و امنیت، یکی از پیامهای قدرت دفاعی ملت ایران است، افزود: اصل اساسی در زمینه‌ی جهاد اسلامی و حفظ موجودیت مسلمانان، مجد و عظمت و افتخارات آنان در اسلام نمود عینی یافته است.

وی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته شاهد بزرگترین رزمایش ارتش و سپاه بودیم که در این رزمایش نیروهای مسلح قدرت پهبادی و موشکی نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند، افزود: هرچند در این رزمایش، از سایر دستاوردهای نیروهای مسلح نیز استفاده شد ولی نشان داد در برابر هر تهدیدی می توانیم با قدرت بایستیم.

خطیب نماز جمعه ماکو این رزمایش را حامل پیامهایی دانست و بابیان اینکه در این رزمایش ما توانستیم قدرت دفاعی کشور را آزمایش کنیم، گفت: با وجود تحریم‌ها، ما توانستیم دانش بومی خود را به مرحله تولید رسانده و علم جهت دار و مبتکر پرور خود را ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همچنین با اشاره به اینکه این رزمایش نشان داد که قدرت بازدارندگی و مخصوصا اقتدار موشکی ما در حرکت رو به جلو است، افزود: از جمله‌ پیامهای این رزمایش برای مردم ایران و منطقه، ایجاد آرامش و امنیت و برای دشمن، خنثی سازی جنگ روانی است.

وی وحدت ارتش و سپاه و بسیج در دفاع از دشمن را یکی از پیامهای این رزمایش عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین پیامهای این رزمایش این بود که به مردم و مخصوصا دولت‌مردان این نکته را ثابت کرد که نسخه علاج مشکلات کشور، در توجه به منابع طبیعی، نیروهای متخصص و متعهد انسانی،حفظ روحیه و مدیریت جهادی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403