آمریکا چهره واقعی خود را در اتفاقات اخیر به دنیا نشان داد


آمریکا چهره واقعی خود را در اتفاقات اخیر به دنیا نشان داد

اردبیل -ایرنا-امام جمعه بیله سوار گفت:چهره واقعی آمریکا در این چند روز از رسانه های دنیا به خوبی نشان داده شد و حکومت نظامی صورت گرفته ماهیت دموکراسی آمریکا را به سراسر دنیا نشان کرد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام جابر عزیزی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: اکنون در جنگ سخت اقتصادی قرار داریم و باید مردم منطق مقاومت را در سبک زندگی خود رعایت کنند و مسئولان نیز باید قدر این صبر و مقاومت مردم را دانسته و با عملکرد غیر متعارف خود، مردم را در این راه دلسرد ننمایند.

وی به رزمایش بزرگ مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش اشاره کرد و افزود: این رزمایش بزرگترین رزمایش پهبادی غرب آسیا بود و دقیقا زمانی اجرا شد که سردمداران استکبار و غرب در حال عملیات روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و نفس آنها با اجرای این رزمایش بریده شد.

حجت الاسلام عزیزی به رونمایی از شهر موشکی زیر زمینی سپاه در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این رونمایی یکی از مولفه های قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود که به رخ دشمنان نظام کشیده شد و ترس و دلهره را در دلهای آنهایی که شبانه روز برای تهاجم به این کشور نقشه داشتند خنثی کرد.

امام جمعه بیله سوار ضمن تشکر از حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در منطقه و کلنگ زنی چندین مدرسه و پیگیری و اختصاص اعتبار برای تجهیز مدارس شهرستان افزود: پیگیری و فراهم کردن امکانات آموزشی حتی در دورترین مناطق عشایری هم باید صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه فرزندان علمی کشور باشیم.

وی از زحمات جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی نیز به خاطر فعالیت های شبانه روزی وی برای توسعه و عمران شهرستان بیله سوار تشکر کرد و افزود: باید فرهنگ تشکر را از مسئولینی که واقعا دلسوزانه برای توسعه و عمران شهرستان به صورت شبانه روزی در سطح استان و شهرستان انجام می دهند ترویج دهیم تا مایه دلگرمی و تشویق مسئولان دلسوز باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند