توفان 500 میلیارد ریال به شبکه برق راور خسارت وارد کرد


توفان 500 میلیارد ریال به شبکه برق راور خسارت وارد کرد

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از وارد آمدن 500 میلیارد ریال خسارت به دلیل توفان و وزش باد شدید به شبکه و تاسیسات برق شهرستان راور خبر داد.

امیرحسین جهانشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش تندباد و توفان شن طی ۲ روز گذشته موجب شکسته شدن چند اصله پایه برق و پارگی کابل در پنج نقطه از شهر راور شد که قطعی برق موقت را در چند نقطه در پی داشت.

وی بیان کرد: با بروز حادثه و قطعی برق، تیم های اتفاقات عملیات اداره برق شهرستان راور در سریع ترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند و اقدامات اولیه را برای جلوگیری از خسارت بیشتر انجام دادند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال کرمان ادامه داد: تیم های عملیاتی اداره برق با ترمیم پارگی کابل و تعویض چند اصله تیر شکسته، جریان برق در مناطقی که خسارت دیده بودند را در کوتاه ترین زمان ممکن برقرار کردند.

وی تاکید کرد: شبکه انتقال و توزیع برق در مناطقی از راور نیز دچار فرسودگی است که برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه ترمیم و بهسازی آن انجام می شود.

جهانشاهی افزود: خطوط و تجهیزات انتقال و توزیع برق در شهرهای شمالی استان کرمان با انجام بازبینی ها و مانورهای اصلاح ساختار و بهینه سازی شبکه های توزیع، پایش و مرمت می شود تا خسارت و قطعی برق در حوادث طبیعی به حداقل خود برسد.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وظیفه تامین و توزیع برق پایدار و مطمئن در هفت شهرستان شمالی استان را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس