ارزیابی‌ حجاب و عفاف در ادارات مختص بانوان نیست


ارزیابی‌ حجاب و عفاف در ادارات مختص بانوان نیست

نماینده دفتر بازرسی استان زنجان در تیم عفاف و حجاب گفت: ارزیابی‌های حجاب و عفاف از دستگاه‌های دولتی مختص بانوان نیست.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دو سال است که ارزیابی عفاف و حجاب زیر نظر معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان انجام می‌شود، اظهار کرد: با رعایت موازین عفاف و حجاب در سازمان و دستگاه‌های دولتی، شاهد رعایت بیشتر این موازین در جامعه خواهیم بود.

وی افزود: اگر در دستگاه‌های دولتی عفاف و حجاب رعایت نشود، چگونه می‌توان از جامعه خواست که در رعایت عفاف و حجاب و موازین آن تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه ارزیابی‌های حجاب و عفاف از دستگاه‌ها مختص بانوان نیست، ادامه داد: ارزیابی‌ها سبب افزایش منزلت و جایگاه بانوان در دستگاه‌ها و به تبع آن در جامعه می‌شود. با افزایش منزلت بانوان در دستگاه‌ها، زمینه ورود بانوان به جامعه تسهیل خواهد شد.

بازرس عفاف و حجاب تصریح کرد: ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود بیشتر جنبه فرهنگی و پژوهشی دارد. همچنین اجرایی شدن مصوبات نیز در ارزیابی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. خوشبختانه در استان بیش از ۸۵ درصد دستگاه‌ها، شاخص‌های ارزیابی را به طور کامل اجرا می‌کنند.

بیگدلی فضاسازی‌های انجام شده برای بانوان در دستگاه‌های دولتی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علاوه ‌بر فضاسازی، شاهد آن هستیم که کارهای فرهنگی مناسبی در دستگاه‌ها انجام شده است ولی مشکل بودجه، مسئله‌ای است که مشکلاتی را در برنامه‌های فرهنگی پیش‌ روی دستگاه‌ها قرار داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم توجه به بودجه فرهنگی دستگاه‌ها در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد، البته این مهم باید از جانب مدیران آن دستگاه‌ها به طور رسمی به این سازمان نیز اعلام شود.

ارزیابی‌ حجاب و عفاف در ادارات مختص بانوان نیست

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب