تالیف کتاب بومی زبان انگلیسی تا پایان سال 1400 به اتمام می‌رسد


تالیف کتاب بومی زبان انگلیسی تا پایان سال 1400 به اتمام می‌رسد

قزوین - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: تالیف کتاب بومی زبان انگلیسی که به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است تا پایان سال 1400 به اتمام می‌رسد.

فرشاد پیله چی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی، یکی از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف خود است.

وی با بیان اینکه یکی از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه غرب زدگی و موضوع آموزش زبان انگلیسی است، افزود: در این موضوع، معظم له اعتقاد دارند که شاید مطالب آموزشی زبان انگلیسی تا چندین سال از ذهن دانش آموختگان پاک شود ولی فرهنگ غرب که از این کلاس‌ها به ذهن مخاطبان منتقل می‌شود هیچ گاه از ذهن آنها پاک نخواهد شد که این مهم آثار سوء دارد.

این مسوول گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی براساس این منویات وارد عمل شده و با تشکیل تیم های پژوهشی مختلف تدوین کتاب بومی آموزش زبان انگلیسی را آغاز کردند.

پیله چی با بیان اینکه در فاز نخست تدوین این کتاب به دنبال گرفتن فرهنگ غرب از این کتاب بوده ایم، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی این کتاب را در هشت سطح و ۱۶ جلد آموزشی به همراه مطالب مجازی و تکمیلی آغاز کرده است که خوشبختانه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است و تالیف آن تا پایان سال بعد به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: تدریس این کتاب در ابتدا به صورت نمونه در مراکز آموزش زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی سراسر کشور آغاز و پس از آن به آموزش و پرورش و دیگر مراکز آموزش زبان ارسال می شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: تمامی اقدامات لازم برای تدوین و تالیف کتاب بومی آموزش زبان انگلیسی را هنرمندان و متخصصات قزوینی انجام داده اند که شایسته تقدیر و تشکر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...