245 هزار خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گازمایع نام‌نویسی کردند


245 هزار خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گازمایع نام‌نویسی کردند

زاهدان- ‌ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: افزون‌بر 245 هزار خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در جنوب سیستان و بلوچستان نام‌نویسی کردند که اطاعات بیش‌از 225 خانوار تایید شده است.

سید کاظم اسد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ابتدای شروع طرح با برنامه‌ریزی‌های مدون و با بهره‌گیری و بسیج تمامی امکانات شرکت ضمن اطلاع‌رسانی مناسب تمامی مشترکان نفت سفید، گازمایع و همچنین مصرف کنندگان نفت‌گاز که شامل ماشین‌آلات کشاورزی، دامداری‌ها، صنایع کوچک که مصرف ماهانه آنها کمتر از ۶ هزار لیتر بود در جامعه آماری ثبت‌نام کنندگان قرار گرفته و با تلاش همکاران منطقه و نیروهای اعزامی از سایر مناطق تا کنون ۲۴۵ هزار خانوار موفق به نام‌نویسی شدند.
وی افزود: تعداد کل خانوارهای جنوب سیستان و بلوچستان ۲۸۲ هزار خانوار طبق آخرین سرشماری است که حجم گسترده خانوارهای نام‌نویسی شده نشان از تلاش گسترده همکاران منطقه در راستای اجرایی کردن طرح مذکور دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار افزود: همه خانوارهایی که تاکنون اطلاعات کارت بانکی آنها در سایت جدید« تجارت آسان» ثبت شده می‌توانند سهمیه خود را از فروشندگی‌های محل سکونت و طبق سهمیه‌های اعلامی و با نرخ مصوب دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: از کل نام‌نویسی‌های انجام شده تا کنون ۲۰ درصد تراکنش‌ها از طریق کارت بانکی انجام صورت‌گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی