دومین جشنواره مجازی ساخت آدم برفی در خلخال برگزار می‌شود


دومین جشنواره مجازی ساخت آدم برفی در خلخال برگزار می‌شود

اردبیل _ ایرنا _ رئیس اداره وررش و جوانان خلخال گفت: با توجه به استقبال خانواده‌ها از نخستین جشنواره مجازی ساخت آدم برفی در این منطقه ، دومین جشنواره پویش مجازی ساخت آدم برفی در خانه با هدف ایجاد نشاط در بین گروه‌های سنی کودک ، نوجوان و جوان جامعه بزودی برگزار می‌شود.

سیدناصر میرمرسلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشنواره پویش مجازی ساخت آدم برفی خلخال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با هدف استفاده از ظرفیت‌های زمستانی منطقه مطابق با پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و پیام‌رسانی پویش همگانی "در خانه بمانیم" با بارش دوباره برف آغاز و تا پایان روز ۱۸ بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: داوطلبان شرکت در این جشنواره و پویش همگانی می‌توانند در حیاط خانه خود آدم برفی خلاقانه ساخته و با ارسال تصویر آن به اداره ورزش و جوان خلخال جایزه دریافت کنند.

او اظهارکرد: عکس‌های ارسالی آدم برفی ساخته شده به اداره ورزش و جوانان پس از پایان زمان مهلت توسط هیات داوران جشنواره بررسی و به عکس‌های ارسالی برتر با نظر گروه داوری هیات ورزش‌های همگانی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال افزود: در نخستین جشنواره و پویش مجازی ساخت آدم برفی عکس‌های ارسالی امیررضا طالب‌پور ، امیرعلی شهبازی ، امیر صالح و عرشیا مطلبی از خلخال ، سارا عاشوری از کلور مرکز بخش شاهرود و سارا قدیری از هشجین مرکز بخش‌خورش رستم به آثار برتر شناخته شدند.

او گفت: با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های ورزشی زیرسایه کرونا قرار گرفته و اداره ورزش و جوانان خلخال برای جلوگیری از کم‌تحرکی ، چاقی و افزایش ورزش گروه‌های مختلف اجتماعی برنامه‌های گسترش ورزش همگانی را از طریق استفاده از فضای مجازی در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر در رشته‌های ورزشی بی‌خطر خبر داد و افزود: مسابقات ورزشی پیش‌بینی شده برای این ایام با رعایت اصل حفظ سلامت ورزشکاران و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و کسب تکلیف از ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

وی تشریح کرد: این اداره مسئولیتی در قبال انجام فعالیت‌های غیرورزشی گروه‌ها و مربوط به بازی‌های زمستانی از جمله تیوپ‌سواری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان