پیکر نخستین پزشک مدافع سلامت سبزوار تشییع شد


پیکر نخستین پزشک مدافع سلامت سبزوار تشییع شد

سبزوار- ایرنا- پیکر دکتر مسعود ناوی دوست نخستین پزشک مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است روز شنبه با حضور مسوولان و مردم سبزوار تشییع شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دکتر "مسعود ناوی دوست" یکی از پزشکان این دانشگاه ۲ روز پیش بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و به شهیدان سلامت پیوست.

دکتر محمد باقرزاده افزود: این پزشک که در بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین خدمت می‌کرد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل درد و رنج بیماری در سن ۴۶سالگی دار فانی را وداع گفت.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر "مسعود ناوی دوست" با حضور مسوولان، جامعه پزشکی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و این شهید والامقام در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۵ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۷ هزار و ۲۲۵ تن رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی