گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت دارد؟


گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت دارد؟

جیپ رانگلر جزو مشهورترین خودروهای دنیا بوده و هنوز هم به خاطر توانایی‌های بالای خود در آفرود شناخته می‌شود؛ اما حتی رانگلر نیز باید با دنیای جدید و آینده هماهنگ شود و به همین خاطر آمریکایی‌ها نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر با پسوند 4xe را ماه سپتامبر معرفی کردند و امروز نیز پیکربندی آنلاین این خودرو … The post گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت...

جیپ رانگلر جزو مشهورترین خودروهای دنیا بوده و هنوز هم به خاطر توانایی‌های بالای خود در آفرود شناخته می‌شود؛ اما حتی رانگلر نیز باید با دنیای جدید و آینده هماهنگ شود و به همین خاطر آمریکایی‌ها نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر با پسوند ۴xe را ماه سپتامبر معرفی کردند و امروز نیز پیکربندی آنلاین این خودرو راه‌اندازی شده و ما می‌توانیم با آپشن ها و قیمت آن‌ها آشنا شویم.

گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت دارد؟

گران‌ترین نسخه رانگلر ۴xe قیمت ۶۵,۰۲۰ دلاری دارد که به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد که در این صورت قیمت خودرو به ۶۶۵۱۵ دلار می‌رسد. البته که این قیمت فقط برای خود خودرو بوده و آپشن های زیاد موجود را در برنمی‌گیرد. برای مثال برای مدل روبیکان مجهز بیش از ۱۳ هزار دلار وسایل جانبی وجود داشته، خودرویی که قیمت پایه ۵۱,۶۹۵ دلاری دارد. به این ترتیب قیمت مدل روبیکان ۳۷۰۰ دلار بیشتر از قیمت مدل صحرا ۴xe است هرچند نسخه گران‌تر آلتیتود با بهای ۵۳,۵۷۰ دلاری نیز موجود است. البته مدل‌های آلتیتود فاقد آپشن هایی است که برای مدل روبیکان در دسترس می‌باشد.

گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت دارد؟

اگر مشتریان رنگ‌های بدنه به غیر از رنگ سفید باشند باید ۲۴۵ دلار پرداخت کنند. از جمله بهبودهای بدنه این شاسی‌بلند می‌توان به جلوپنجره مشکی ۳۲۵ دلاری، گلگیرهای همرنگ بدنه ۶۹۵ دلاری، دوربین آفرود ۵۹۵ دلاری و… اشاره کرد. همچنین گروه دوال تاپ نیز با قیمت ۳۶۹۵ دلار وجود دارد که شامل پوشش سقف هاردتاپ می‌باشد. چندین پکیج نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه ایمنی با قیمت ۹۹۵ دلار، گروه ایمنی پیشرفته با بهای ۷۹۵ دلار، سپرهای فولادی ۱۷۴۵ دلاری، گروه پکیج آب و هوایی ۹۹۵ دلاری و… اشاره کرد.

گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر 4xe چقدر قیمت دارد؟

جیپ رانگلر ۴xe با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی و باتری لیتیوم-یون ۱۷ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود. کل قدرت این مجموعه به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۳۷ نیوتون متر می‌رسد. واضح است که توانایی‌های خارج از جاده و الکتریکی شده رانگلر با هزینه بالا همراه شده به گونه‌ای که این خودرو نزدیک به دو و نیم برابر گران‌تر از نسخه پایه رانگلر استاندارد می‌باشد. البته این خودرو شامل تخفیف‌های فدرال ۷۵۰۰ دلاری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !