بازیگر نقش پنجعلی در سریال چشم باد/ عکس


بازیگر نقش پنجعلی در سریال چشم باد/ عکس

بیوگرافی شروین نجفیان بازیگر نقش پنجعلی در سریال در چشم باد شروین نجفیان در سال 1355 در تهران متولد شد. وی برادرزاده «رسول نجفیان»، بازیگر تلویزیون و سینما می باشد.

شروین نجفیان در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی برادرزاده « رسول نجفیان »، بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. او دیپلم هنرستان موسیقی است و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با «گل»، همکاری «رجب محمدین» آغاز کرد.

در دزد عروسک ها بازی کرده.ستاره این فیلم لیلاست که مهراوه شریفی نیا نقشش را بازی می کند. در هفت ترانه هم نقش یک نوازنده جوان را دارد.

در سال ۱۳۶۸ در نقش بهرام در فیلم دزد عروسکها به کارگردانی محمدرضا هنرمند به ایفای نقش پرداخت.

وی در فیلم دزد عروسکها در کنار اکبر عبدی ، مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، مرتضی ضرابی، ابراهیم آبادی، منوچهر آذری، فرهنگ مهرپرور و … بازی کرد.

بازیگر نقش پنجعلی در سریال چشم باد/ عکس

در چشم باد

شروین نجفیان را در سریال “در چشم باد” در نقش پنجعلی دیده اید همان کسی که از بدو ورود خانواده ایرانی به تهران، کمکشان می کرد و در فراری دادن دوست تاجیک آنها یعنی؛ پدر لیلی نقش بسزایی داشت. از فعالیت های ایشان به طور جزئی با خبر نیستم عکس ها هم از سایت سوره گرفته ام. خبر جدیدی داشتید خبرم کنید.

بازیگران سریال در چشم باد

بازیگران، پارسا پیروزفر ، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق‌شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و… ایفای نقش کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی