نایب رییس مجلس: درگیری یک نماینده با مامور راهور در حال بررسی است


نایب رییس مجلس: درگیری یک نماینده با مامور راهور در حال بررسی است

تهران- ایرنا- رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان این که حادثه درگیری نماینده مجلس با مامور راهور در حال بررسی است، گفت: در صورت احراز تقصیر برخورد قانونی می‌شود.

انتشار فیلمی از نحوه برخورد یک نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) خبرساز شد. در این فیلم که عصر شنبه به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر شد، گفته می‌شود خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابانهای تهران با هشدار مامور راهور مواجه شد. به گفته یکی از شاهدان فیلم، سرانجام این مواجهه به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت این سرباز شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به تشریح نحوه رسیدگی به موضوع برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.

نایب رییس مجلس، با بیان اینکه حادثه درگیری یکی از نمایندگان با مامور راهور در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است، افزود: پس از رسیدن گزارش‌ها و ادعاهایی مبنی بر درگیری نماینده مجلس و یکی از ماموران پلیس راهور، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری‌ها را برای بررسی صحت و سقم و چگونگی موضوع آغاز کرد.

وی تصریح کرد: به رغم پیگیری‌های چند روزه، گزارش نیروی انتظامی در این باره هنوز به مجلس ارسال نشده است. این هیات ادعاهای موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید