بیش از سه هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهر مریانج نامنویسی کردند


بیش از سه هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهر مریانج نامنویسی کردند

همدان- ایرنا- معاون امور عمرانی فرمانداری همدان با اشاره به پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مرحله جدید گفت: بیش از سه هزار متقاضی جدید طرح اقدام ملی در شهر مریانج نامنویسی کرده اند.

رضا زمانی روز شنبه در کارگروه امور زیر بنایی و تامین مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: ۲ قطعه زمین به مساحت های ۹ هزار و ۳۵۰ متر و هفت هزار متر برای احداث طرح اقدام ملی مسکن شهر مریانج پیش بینی شده است.

وی گفت: تاکنون یک هزار و ۱۱۳ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن شهرستان همدان واجد شرایط بوده و سهم آورده خود را واریز کرده اند.

معاون عمرانی فرماندار همدان افزود: آسیب شناسی و تکمیل طرح های مسکن مهر سبب کسب تجربه و ارتقای هماهنگی بین دستگاهی و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن شده است.

زمانی خواستار تحویل شناسنامه طرح اقدام ملی اداره راه و شهرسازی به دستگاه های خدمات رسان شد و تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان برنامه طرح و توسعه انشعابات را در مناطق اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن برنامه ریزی کنند.

وی همچنین به ساماندهی کوی فردوس و رفع مشکلات این منطقه مسکونی تاکید کرد و از دستگاه های متولی خواست: زمین های تعیین شده برای اجرای فضای سبز کوی فردوس به شهرداری تحویل و فضاهای مذهبی این منطقه به اوقاف معرفی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...