توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر


توزیع 200 بسته معیشتی  بین نیازمندان به همت کانون شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

قلندری گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، توزیع 200 بسته معیشتی و 100 کیلو مرغ و نان صلواتی بین نیازمندان به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: همانطوری که در آیات و آموزه های دین اسلام تاکید شده بهترین مردم آنهایی هستند که به نیازمندان کمک می کنند و به جامعه و مردم خیر می رسانند و لذا براساس همین آموزه های دینی تلاش برای خدمت رسانی به محرومان در دستور کار کانون است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در جامعه فقرا و نیازمندان زیادی وجود دارند که وظیفه سنگینی هم در قبال آنها وجود دارد و کانون شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر تا با شناسایی نیازمندان برایرفع مشکلات آنان اقدام کند.

وی تأکید کرد: حضرت زهرا(س) نمونه بارز احسان و نیکوکاری هستند و در قرآن به عنوان سند افتخار در این راستا از ایشان نام برده شده است و افتخار بزرگی در حوزه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی برای همه ما هستند و باید الگوبرداری از این بانو در دستور کار همگانی باشد.

قلندری با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) باید الگوی زندگی ما باشد، خاطر نشان کرد: همانطور که می دانیم موقوفات این بانوی بزرگ اسلام برای اقوام و نزدیکانشان فراوان است و همین امور موجب شده است که در ایام فاطمیه تلاش برای خدمت رسانی به محرومان افزایش یابد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: دستگیری از فقرا و نیازمندان را موجب سعادت دنیا و آخرت است و نباید نسبت به امور نیازمندان بی تفاوت بود.

قلندری با تاکید بر دستگیری از نیازمندان به عنوان یکی از اولویت مهم کانون مساجد یادآور شد: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، توزیع 200 بسته معیشتی و 100 کیلو مرغ و نان صلواتی در بین نیازمندان به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403