رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی است


رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه‌ای کردن برخوردهای انجام شده با متخلفان باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی است.

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه در نشست با غلام‌رضا گنجی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان، کار این مجموعه را سخت و حساس عنوان کرد و ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای موفقیت این مجموعه،اظهارداشت: متاسفانه برخی تخلفات صورت گرفته در عرصه‌های مختلف و همچنین روابط قومی و قبیله‌ای باعث عدم رسیدگی به کار مردم و بروز نارضایتی شده است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: وجود ارگان‌هایی برای رسیدگی به شکایات، مایه امیدواری مردم و نبود آن عامل گلایه‌مندی بیشتر خواهد بود.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن ابراز گلایه از عدم نقش‌آفرینی موثر دستگاه‌های متولی در حوزه بازرسی، به آسیب شناسی این حوزه پرداخت و گفت: ضعف در حوزه بازرسی یا به علت تعدد تخلفات انجام شده و یا به دلیل اعلام نکردن برخوردهاست.
آیت الله محامی تاکید کرد: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.
وی تحفظ بر سلامت دستگاه‌های نظارتی را خواستار شد و افزود: کار فرهنگی همه‌جانبه، مستمر و در سطح عموم مردم و ادارات باید انجام شود تا هر کس در هر جایی کارش را به خوبی انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان