مرغ ، تخم مرغ و ماهی را گران نخرید ! / با این شماره از گران فروش شکایت کنید


مرغ ، تخم مرغ و ماهی را گران نخرید ! / با این شماره از گران فروش شکایت کنید

اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران گفت: در صدور حواله تخم‌مرغ تنظم بازار به قیمت مصوب توسط اتحادیه مرکزی مرغداران میهن هیچ مشکلی وجود ندارد و عرضه تخم‌مرغ در بازار روال عادی پیدا کرده است.

به گزارش رکنا، مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده ماهی تهران تاکید کرد: از آنجا که عرضه تخم‌ مرغ توسط اتحادیه مرکزی مرغداران میهن و شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه‌ها مشکلی ندارد، لذا قیمت تخم‌مرغ تنظیم بازار با بازار آزاد را به هیچ عنوان قبول نداریم و قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی حدود ۳۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۴۰۰ تن تخم‌مرغ مصرف بازار در تهران است، اظهارکرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است و کمبودی نیز دربازاراحساس نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران یادآور شد: هم اکنون به طور متوسط روزانه حدود ۱۰ تن تخم‌مرغ توسط این اتحادیه برای واحدهای صنفی فروشندگان مرغ در تهران حواله صادر می‌شود.

یوسف خانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال آیا در شب عید کمبودی در بازار تخم‌مرغ و مرغ نخواهیم داشت، گفت: درحال‌حاضر اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران در بازار کمبودی احساس نمی‌کند و در شب عید نیز عرضه تخم‌مرغ و مرغ به روال عادی ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: قیمت مصوب تنظیم بازار مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و هیچ کس اجازه ندارد، مرغ را بالاتر از این قیمت به مردم بفروشد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرندگان و ماهی تهران یادآورشد: هرچند که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ هزار تومان است، اما هم اکنون برخی از واحدهای صنفی عمده فروشی در سطح شهر تهران به صورت رقابتی قیمت مرغ را به حدود ۱۹ هزار تومان کاهش داده‌اند.

شماره اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی برای شکایات

مردم هرگونه گرانفروشی مرغ و تخم‌ مرغ در واحدهای صنفی فروشندگان مرغ و ماهی رامی توانند به ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۸۸۳۰۲۲۴۷ اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران تاکید کرد: با این حال مردم هرگونه گرانفروشی مرغ را می‌توانند به ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۸۸۳۰۲۲۴۷ اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید