دولت بایدن استانداردهای آلایندگی و مصرف سوخت خودروها را بررسی می‌کند


دولت بایدن استانداردهای آلایندگی و مصرف سوخت خودروها را بررسی می‌کند

رئیس‌جمهور جدید ایالات‌متحده «جو بایدن» به آژانس‌های این کشور دستور داده است تا استانداردهای مصرف سوخت خودروها در آمریکا را بررسی کنند. پرزیدنت بایدن با امضای دستور اجرایی، رؤسای آژانس‌ها را موظف کرده است تا ده‌ها قانون از دولت ترامپ که بر سلامت عمومی و محیط‌زیست تأثیر می‌گذارند را بررسی کنند. این در حالی است … The post دولت بایدن استانداردهای...

رئیس‌جمهور جدید ایالات‌متحده «جو بایدن» به آژانس‌های این کشور دستور داده است تا استانداردهای مصرف سوخت خودروها در آمریکا را بررسی کنند. پرزیدنت بایدن با امضای دستور اجرایی، رؤسای آژانس‌ها را موظف کرده است تا ده‌ها قانون از دولت ترامپ که بر سلامت عمومی و محیط‌زیست تأثیر می‌گذارند را بررسی کنند. این در حالی است که دولت ترامپ قوانین مربوط به متوسط مصرف سوخت خودروها که خودروسازان باید رعایت می‌کردند را نسبت به دولت اوباما کاهش داد. ترامپ مصرف متوسط ۵ لیتر در هر صد کیلومتر که قبلاً برای سال ۲۰۲۵ تعیین شده بود را به ۵.۸ لیتر تا سال ۲۰۲۶ افزایش داد. هرچند فعلاً مشخص نیست که بایدن چقدر این استانداردها را تغییر می‌دهد اما احتمالاً قانون میانگین مصرف سوخت دولت وی بیشتر شبیه به دولت اوباما خواهد بود.

دولت بایدن استانداردهای آلایندگی و مصرف سوخت خودروها را بررسی می‌کند

علاوه بر این، انتظار می‌رود بایدن قانون ترامپ مبنی بر اینکه ایالت کالیفرنیا نمی‌تواند استانداردهای مستقلی برای تولید آلایندگی و مصرف سوخت تعیین کند را هم لغو نماید. خودروسازانی مثل فیات-کرایسلر، تویوتا و جنرال موتورز در این حکم در کنار ترامپ قرار گرفتند درحالی‌که شرکت‌های دیگری همچون فورد، هوندا و فولکس‌واگن از کالیفرنیا و سایر ایالت‌هایی که معمولاً از کالیفرنیا پیروی می‌کنند حمایت کردند. دولت بایدن می‌خواهد خودروهای الکتریکی بیشتری در جاده‌ها ببیند و وعدهٔ تخصیص میلیاردها دلار بودجه برای افزودن ۵۵۰ هزار جایگاه شارژ در سراسر آمریکا را داده است. علاوه بر این، دولت جدید آژانس‌های حفاظت از محیط‌زیست را هم به تجدیدنظر در قوانین تولید آلایندگی برای صنعت هواپیمایی ترغیب کرده است.

دولت بایدن استانداردهای آلایندگی و مصرف سوخت خودروها را بررسی می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی