معرفی و راهنمای خرید شامپو های اسکالا Skala


سلامت نیوز: آیا اسکالا را می شناسید؟ برند اسکالا یک مارک برزیلی مربوط به لوازم آرایشی بسیار با کیفیت، گیاهی و نوآورانه می باشد. محصولات با برند اسکالا، به دنبال تامین نیازهای آرایشی و بهداشتی مشتریان خویش بوده، تا از این طریق بتواند سهمی در ارتقا و بهبود سلامت شخصی آنها داشته باشد. این مجموعه باتجربه و متخصص، تماما سعی آن دارد که به...

سلامت نیوز:

آیا اسکالا را می شناسید؟ برند اسکالا یک مارک برزیلی مربوط به لوازم آرایشی بسیار با کیفیت، گیاهی و نوآورانه می باشد. محصولات با برند اسکالا، به دنبال تامین نیازهای آرایشی و بهداشتی مشتریان خویش بوده، تا از این طریق بتواند سهمی در ارتقا و بهبود سلامت شخصی آنها داشته باشد. این مجموعه باتجربه و متخصص، تماما سعی آن دارد که به بهترین نحو ممکن محصولات نوآورانه و با کیفیتی را به مشتریان خویش عرضه دارد. محصولات این برند، از مراقبت پوست و مو گرفته تا تمام اقلام مورد نیاز هنگام استحمام و نیز اقدامات مراقبتی بعد از آن، را شامل می شود. اسکالا با ارائه محصولات طبیعی و غنی از ویتامین، تصمیم آن دارد تا تجربه ویژه ای را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

تاریخچه برند برزیلی اسکالا

برند اسکالا بالغ بر 30 سال است که در زمینه زیبایی و مراقبت از بدن، تجربه ای درخشان دارد. این برند از سال 1986 با هدف ارائه لیستی از مرغوب ترین، مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی، در بازار زیبایی جهان اعلام موجودیت می کند.

این شرکت با شفافیت و صداقت بی چون و چرای خویش، با ارائه چیزی بیش از یک مارک تجاری موفق، به دنبال نوآوری های بیشتر به منظور ارزش نهادن بر مشتریان، محیط زیست و بطور کلی دنیا بوده است. این شرکت در زمینه حفظ محیط زیست و مهربانی با حیوانات، اهدافی را در صدر برنامه های خویش قرار داده است.

زیبایی برای همه در اسکالا

با نظر به اینکه همیشه شما برای مراقبت از خود، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید، این برند در کنار شما خواهد بود. به دیگر سخن، اسکالا بیان می دارد زیبایی در همه چیز است و ما همیشه آن را می بینیم. با کمی دقت متوجه خواهید شد که زیبایی در عشق ورزیدن است، در اهمیت دادن به مراقبت خویش، در نعمت های پاک و خالص موجود در طبیعت و از همه مهمتر در جزئیات کوچک زندگی تک تک ماست.

پس برای زیباتر شدن خود سریعا به دنبال خرید محصولات گران قیمت نباشید. بپذیرید که همه ما جزئی از کتاب اطلس زیبایی های جهان هستیم. اما در کنار همه این حرف ها، هدف این مجموعه ارتقا سطح سلامت و نیز لذت بردن از زندگی روزمره خود، بدون هیچگونه دغدغه ایست.

خرید شامپو های اسکالا از شیکولات

برای خرید شامپوهای اسکالا کلیک کنید

معرفی و راهنمای خرید شامپو های اسکالا Skala

معرفی برخی از شامپو های اسکالا

معرفی و راهنمای خرید شامپو های اسکالا Skala

شامپو بمب ویتامین موز اسکالا

شامپو بمب ویتامین عصاره موز اسکالا از سری محصولات بمب ویتامین اسکالا، با فرمولاسیون غنی از موز، آلوئه ورا، روغن کرچک و دی پانتنول (ویتامین B۵) موجب تقویت و افزایش رشد موها می شود.این شامپو کمک به تقویت و شادابی موها کرده و همچنین باعث افزایش درخشندگی موها می شود.شامپو اسکالا با عصاره و رایحه ی خوش موز، هر آنچه را که مو به آن نیاز دارد را داراست. این شامپو دارای حجم 325 و مناسب برای انواع مو به ویژه موهای آسیب دیده است. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپوهای اسکالا را تضمین می کند. تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

معرفی و راهنمای خرید شامپو های اسکالا Skala

شامپو ماراکوجا پشن و روغن پاتائو اسکالا

شامپو ماراکوجا از برند برزیلی اسکالا شامپو عصاره میوه ماراکوجا Maracuja یا همان (پشن بری Passion Berry) و روغن پاتائو موجب تقویت و افزایش رشد موها می شود. میوه ی ماراکوجا سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین هایی نظیر ویتامین سی است که موجب محافظت از موها در مقابل رادیکال های آزاد شده و موها را عمیقا تقویت و تغذیه میکند. روغن پاتائو که به روغن زیتون برزیلی نیز معروف است موجب افزایش رشد موها می شود.شامپو ماراکوجا با کمک ترکیبات گیاهی که دارد موهای آسیب دیده را احیا کرده و سلامت موها را باز میگرداند. با حجم 325 میلی لیتر. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپوهای اسکالا را تضمین می کند. تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

معرفی و راهنمای خرید شامپو های اسکالا Skala

شامپو آلوئه ورا اسکالا

شامپو آلوئه ورا Aloe Vera از برند برزیلی اسکالا مناسب موهای فر و وز خشک حجم 350 میلی برای افرادی که موهای فر و وز دارند و تارهای موی آنها خشک و شکننده می باشد توصیه می شود. شامپو آلوئه ورا اسکالا برای افرادی که موهای فر دارند طراحی شده است که باعث رطوبت بخشی عمیق به موها میشود. این شامپو حاوی پانتنول بوده و باعث خوش حالتی تارهای مو شده و آنها را صاف و براق می نماید. شامپوی اسکالا محصولی بی نظیر بوده که از خشکی و گره خوردن و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می نماید. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپوهای اسکالا را تضمین می کند. تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

شامپو کراتین اسکالا

شامپو کارتین اسکالا سرشار از ویتامین E و پرو ویتامین B5، این شامپو به دلیل داشتن روغن کرچک، کراتین و پروتئین تاثیر به سزایی در بازسازی عمیق موها دارد. همچنین آسیب های موجود در مو و ریشه را ترمیم کرده و به تغذیه و تقویت آن می پردازد. لطافت و افزایش حالت پذیری را به موهای شما هدیه می دهد. شامپو کراتین معجزه گر پروتئین های از دست رفته و آسیب های ناشی از رنگ کردن و عوامل طبیعی را به موهایتان باز می گرداند. شامپو های اسکالا با ترکیبات کاملا گیاهی تاثیر شگرفی در احیای موهای شما دارند‌. این شامپو ساخت کشور سرسبز برزیل بوده و بطور مستقیم از برزیل وارد شده است. شیکولات اصالت و کیفیت این شامپو را تضمین میکند!

شامپو جابوراندی اسکالا

شامپو جابوراندی از برند برزیلی اسکالا گیاه جابوراندی دارای خواص ضد التهابی است و با عوامل ایجاد کننده ی چربی اضافی مقابله می کند و موهای چرب را به حالت نرمال می رساند. این محصولات، چربی مو را کنترل می کنند و باعث می شوند که موها از درخشندگی طبیعی برخوردار شوند.شما به کمک این محصولات، موهای خود را تقویت می کنید و انعطاف و استحکام تارهای مو را به صورت شگفت انگیزی افزایش می دهید. این شامپو دارای حجم 325 است. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپوهای اسکالا را تضمین می کند. تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

شامپو ترمیم کننده 12 در 1 اسکالا

شامپو ترمیم کننده 12 در 1 اسکالا غنی شده با ویتامین E و D دارای مواد مغذی مورد نیاز مو برای ترمیم موهای شما دارای خواص و ترکیبات کاملا طبیعی و تاثیر خارق العاده بر روی موهای شما. با ترکیبات گیاهی روغن آووکادو، روغن آرگان، کاکائو، پروتئین برنج، پروتئین گندم و عصاره نیشکر. این شامپو ساخت کشور سرسبز برزیل و جنگل های زیبای آمازون است. شامپو ۱۲ در یک توسط اسکالا که یکی از معروف ترین و خوش نام ترین برند های تولید شامپو و نرم کننده در جهان است تولید شده است. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپو های اسکالا را تضمین میکند! تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

شامپو بمب ویتامین S.O.S اسکالا

شامپو بمب ویتامین S.O.S اسکالا سرشار از ترکیبات مغذی و تقویت کننده می باشد. این شامپو در فرمولاسیون بی نظیر خود حاوی موادی مانند روغن کرچک و ویتامین هایی نظیر A , E و پرو ویتامین B5 است که هدف اصلی آن ها کمک به رشد بهتر و بیشتر موهاست. روغن کرچک به کار رفته در این شامپو برای تقویت موهای ضعیف و شکننده مانند یک معجزه عمل می کند و به تارهای مو استحکام می بخشد و همچنین از ریزش آن جلوگیری می کند. ویتامین ها و مواد گیاهی موجود در این شامپو ها سبب رطوبت بخشی عمیق به مو و افزایش حالت پذیری و لطافت موها می شود و موهایی سالم و براق را به ارمغان می آورد. شامپو اس او اس ساخت کشور برزیل و جنگل های سرسبز آمازون است. شامپو بمب ویتامین توسط یکی از معروف ترین برند های تولید شامپو در جهان یعنی اسکالا تولید شده است. شیکولات اصالت و اورجینال بودن شامپوهای اسکالا را تضمین می کند. تمام محصولات اسکالا وارداتی بوده و مستقیم از برزیل وارد کشور عزیزمان ایران شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403