کودکان مشهد از این مرد چاقوکش خاطره بدی دارند


کودکان مشهد از این مرد چاقوکش خاطره بدی دارند

حوادث رکنا: زورگیر خشن که با در دست داشتن چاقو به سراغ نوجوان ها و کودکان در مشهد می رفت دستگیر شد.

زورگیر خشن با تهدید چاقو از طعمه هایش در مشهد سرقت می کرد که در عملیات پلیسی دستگیر شد.

زورگیری با توسل به زور چاقو این روزها حربه کثیف عده‌ای مجرم شده که برای رسیدن به مقاصد شوم خود پا روی گردن مردم می‌گذارند و با ایجاد رعب و وحشت خیابان‌ها را به نا‌امنی می‌کشانند.

با اینکه بارها شاهد دستگیری متهمان زیادی در این باره بوده‌ایم اما همچنان شاهد جولان تعداد زیادی از سارقان خشن در خیابان‌ها هستیم. متهمانی که در برخی از مواقع متوسل به زور می‌شوند و طعمه بخت برگشته خود را هدف ضرب و جرح قرار می‌دهند.

زورگیری خشن در مشهد / او سراغ جوانان می رفت

به گزارش رکنا، چند شبی می‌شد که گزارش سرقت‌های خشن از جوانان در منطقه سرافرازان مشهد به پلیس اعلام شده بود و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی درصدد شناسایی متهم این پرونده بودند. از آنجایی که زمانی مأموران گشتی پلیس به محل وقوع جرم می‌رسیدند که اثری از متهم نبود، روند تحقیقات برای به نتیجه رسیدن به کندی پیش می‌رفت تا اینکه کسب یک سرنخ از این سارق مجریان قانون را به یک قدمی متهم رساند.

کارآگاهان پلیس با چهره‌زنی این فرد و شناسایی مخفیگاهش، او را در یک عملیات ضربتی زمین‌گیر کردند. این سارق خشن که با توسل به زور و تهدید سلاح سرد طعمه‌های خود را تلکه می‌کرد در همان دقایق اولیه منکر ارتکاب هرگونه جرم از سوی خودش شد.

مأموران این فرد را به مرکز فرماندهی منتقل کرده و تحقیقات خود را از او ادامه دادند. شناسایی متهم از سوی چند مال‌باخته و به دست آمدن چند قطعه فیلم سرقت از سوی این زورگیر خشن سرانجام به انکارهای او پایان داد و این فرد را به حرف آورد.

متهم در ادامه بازجویی‌های پلیسی ضمن اقرار به ارتکاب جرم سریالی‌اش به 7 فقره زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد در منطقه سرافرازان مشهد اعتراف کرد.

برخورد قاطع با مجرمان خطرناک در مشهد

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه پلیس با مجرمان خطرناک بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد، گفت: در در این گزارش آنچه مشهود است جدی نگرفتن اخطارهای پلیس از سوی مجرمان به دام افتاده بود که باید بگویم نیروهای خدمتگزار مردم در پلیس آگاهی شبانه‌روز در تلاش هستند تا دست سارقان و متهمان خطرناک را از جامعه کوتاه کنند.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت داشتن هرگونه شکایت به دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی واقع در ابتدای بولوار پیروزی 1/2 مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.مهدی قرآنی

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد