آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دست دولت برای توجیه چندان پر نیست. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، مرتضی نبوی درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دست دولت برای توجیه اعضای این مجمع برای تصویب پیوستن به لوایح باقی مانده از...

کد خبر : 164444 تاریخ انتشار : 24 ژانویه 2021
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دست دولت برای توجیه چندان پر نیست.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، مرتضی نبوی درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دست دولت برای توجیه اعضای این مجمع برای تصویب پیوستن به لوایح باقی مانده از FATF چندان پر نیست و با اطلاعاتی که ارائه داده، روند بررسی چندان تغییری نکرده است.

وی افزود: در دوره گذشته تعادلی میان استدلال‌های اعضای مجمع و پاسخ‌های دولت درباره دو لایحه پالرمو و CFT برقرار نبود.

یعنی کفه به این سمت بود که زیان پیوستن به FATF بیشتر از نپیوستن به آن است و هنوز هم سنگینی کفه در مجمع تغییری نکرده است.

آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص
7 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس