9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود


9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

سیلوِستِر اِستالونه، کارگردان و تهیه‌کننده امریکایی است برنده جایزه گلدن گلوب شده است. وی به‌خاطر بازی در فیلم راکی دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین فیلمنامه شد.

استالونه یکی از سخت کوش‌ترین و با استعدادترین‌ها ستاره‌های هالیوودی است. چهار نقش به‌ یادماندنی استالونه، یعنی راکی و رمبو و بارنی راس و ری برزلین مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در مشهور شدنش بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. سیلوستر استالونه را عمدتاً به‌خاطر هنرنمایی در نقش‌های اکشن در سری فیلم‌های هالیوود می‌‌شناسند وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی گاهی کارگردانی این فیلم‌ها را بر عهده داشت. فیلم راکی، علاوه بر دیگر پیروزی‌هایش، توانست درفهرست ملی ثبت فیلم و موزهٔ اسمیتسونین نیز به ثبت برسد. در این گزارش می خواهیم تعدادی از بهترین فیلم های سیلوِستِر اِستالونه به شما معرفی کنیم.

رمبو: اولین خون Rambo: First Blood Part ۲

ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، هیجان انگیز ، جنگی امتیاز: ۸.۳ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم های رمبو سری فیلم های رمبو که ساختهٔ چندین کارگردان است شاملِ پنج فیلم میباشد: رمبو 1: اولین خون ۱۹۸۲، رمبو ۲: اولین خون قسمت دوم ۱۹۸۵ ، رمبو ۳ ۱۹۸۸ ، فیلم رمبو ۴ ۲۰۰۸ و رمبو ۵ : آخرین خون ۲۰۱۹. داستان این سری فیلم ها درباره جان رمبو (Sylvester Stallone)، سرباز جنگی است که در هر قسمت با ماجراهای خطرناکی روبه رو می‌شود حتی وقتی که خودش دنبال دردسر نیست و میخاهد دنبال زندگی عادی باشد.

لینک دانلود فیلم

راکی Rocky

ژانر: ورزشی

امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

داستان مربوط به یک ورزشکار رشته بوکس به نام راکی بالبوآ (با بازی سیلوستر استالونه) با اصالت ایتالیایی در فیلادلفیا، پنسیلوانیا است که نتوانسته بود به قهرمانی برسد. اما شانس به او رو کرد و مسابقه‌ای بین او و قهرمان سنگین‌وزن جهان به نام آپولو کرید (با بازی کارل ویترز و الهام گرفته از شخصیت محمد علی کلی) شکل گرفت که راکی توانست با پشت کار و تلاش، قهرمان را شکست دهد.

لینک دانلود فیلم

کرید Creed

ژانر: ورزشی امتیاز: ۷.۶ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم کرید (Creed) فیلمی در ژانر درام ورزشی به کارگردانی رایان کوگلر محصول سال ۲۰۱۵ امریکا است. کرید دنباله سری مجموعه راکی مشت زن افسانه‌ای است. سال ۲۰۰۶، سیلوستر استالونه اعلام کرده بود که راکی بالبوآ آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود. اما ۹ سال بعد راکی جدید روی فرش قرمز در لس آنجلس گفت: «این فیلم حالت زندگینامه‌ای و شخصی دارد، صرفاً یک فیلم سینمایی نیست و بر اساس یک داستان واقعی است که در دو.مرحله به اکران درآمده که جنبه تجارتی آن مهم نبود. اما طی ساختن فیلم که دو سال و نیم طول کشید بارها به ادامه کار شک کردم؛ ولی کارگردان ادامه داد و حق با او بود.» کرید به گونه‌ای نوستالژی راکی ۱ و راکی ۲ را در ذهنها تداعی می‌کند. به گونه‌ای که مبارزه پایانی دقیقاً شبیه مبارزه معروف راکی و اپولو است.

لینک دانلود فیلم

نقشه فرار Escape Plan

ژانر: اکشن، هیجان انگیز امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم نقشه فرار محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Mikael Håfström در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در فیلم نقشه فرار بازیگرانی چون ۵۰ Cent، Arnold Schwarzenegger، Sylvester Stallone، Vincent D'Onofrio، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم نقشه فرار (Escape Plan) داستان از اینجا شروع می‌شود وقتی که یک متخصص پیدا کردن رخنه‌های امنیتی در زندان‌ها متوجه می‌شود که در آخرین ماموریتش در مخوف‌ترین زندان دنیا واقعا زندانی شده، تصمیم به فرار از آنجا با تکیه بر توانایی هایش می‌گردد.

لینک دانلود فیلم

بی مصرف‌ها ۲ The Expendables ۲

ژانر: اکشن، ماجراجویی امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم بی‌مصرف‌ها ۲ محصول کشور آلمان و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Simon West در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. در فیلم بی‌مصرف‌ها ۲ بازیگرانی چون Jean-Claude Van Damme، Liam Hemsworth، Randy Couture، Sylvester Stallone، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بی‌مصرف‌ها ۲ (The Expendables ۲) آقای چرچ، اعضای گروه بی‌مصرف‌ها را یک بار دیگر دورهم جمع می‌کند تا مأموریتی آسان را به انجام برسانند. اما بعد از اینکه یکی از اعضای گروه طی عملیات کشته می‌شود، بحث انتقام پیش می‌آید و منجر می‌شود که آنها درگیر ماجرایی خطرناک شوند.

لینک دانلود فیلم

بی مصرف‌ها The Expendables

ژانر: اکشن، ماجراجویی امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم بی‌مصرف‌ها محصول کشور بلغارستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Sylvester Stallone در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در فیلم بی‌مصرف‌ها بازیگرانی چون Dolph Lundgren، Jason Statham، Jet Li، Sylvester Stallone، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بی‌مصرف‌ها (The Expendables) گروه بی‌مصرف‌ها که متشکل از عده‌ای از دوستان قدیمی در شهر نیو اورلئان است، به خلیج عدن می‌روند تا گروگان‌های تحت اسارت عده‌ای از دزدان دریایی سومالی را نجات دهند. جنسن با آغاز حمله به دزدان دریایی خسارات زیادی را به آنها وارد می‌کند و سپس تلاش می‌کند یکی از آنها را دار بزند ولی یانگ مانع او می‌شود. آنها سپس مامور می‌شوند تا دیکتاتوری را در یکی از جزایر خلیج مکزیک از قدرت برکنار کنند. آنها به طور ناشناس به آن کشور می‌روند تا با رابط خود برنامه‌ریزی را شروع کنند. ولی متوجه می‌شوند.

لینک دانلود فیلم

صخره نورد Cliffhanger

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

صخره نورد ( Cliffhanger ) یک فیلم در ژانر اکشن و مهیج محصول ۱۹۹۳ امریکا به کارگردانی رنی هارلین است. این فیلم کاندیدای ۳ اسکار (کاندیدای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه-کاندیدای اسکار بهترین جلوه‌های صوتی-کاندیدای اسکار بهترین صدا) در سال ۱۹۹۴ شد. در این فیلم تبهکاری به نام کوآلن و گروهش، هواپیمایی حامل میلیون‌ها دلار اسکناس را می‌ربایند و محموله‎ی گران‎بها را به هواپیمای دیگری منتقل می‌کنند. اما هواپیمای دوم آسیب می‌بیند و با چمدان‌های حامل اسکناس‌ها در کوهستان راکی سقوط می‌کند. گیب واکر و دوستش هال تاکر از گروه نجات کوهنوردان پیام کمک تبهکاران را دریافت می‌کنند و به کمکشان می‌شتابند. اما تبهکاران آن دو را گروگان می‌گیرند تا چمدان‌ها را به‌دست بیاورند.

لینک دانلود فیلم

رمبو ۳ - Rambo ۳

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) فیلمی اکشن، ماجراجویی و مهیج، محصول سال ۲۰۱۹ کشور امریکا به کارگردانی آدریان گرونبرگ است. بازیگرانی چون سیلوستر استالونه، پاز وگا، سرجیو پریس منچتا، آدریانا بارازا، ایوت مونرئال، جنی کیم، خواکین کوسیو و پاسکاسیو لوپز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم رمبو ۵ آخرین خون، در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی لاینزگیت در سینماهای امریکا اکران شد و به موفقیت تجاری مطلوبی دست یافت. این فیلم براساس ماجراهای شخصیت جان رمبو در کتاب نخستین خون به قلم دیوید مورل ساخته شده و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های رمبو به حساب می‌آید. فیلمبرداری این فیلم از دوم اکتبر ۲۰۱۸ تا ۴ دسامبر ۲۰۱۸ در جزایر قناری و کشور بلغارستان انجام شد. این فیلم با واکنش منفی منتقدان مواجه شد و در زمینه فیلم‌نامه و طراحی داستان، خشونت گرافیکی، کارگردانی و نژادپرستی نسبت به کشور مکزیک مورد انتقاد قرار گرفت.

لینک دانلود فیلم

بی مصرف‌ها ۳ - The Expendables ۳

ژانر: اکشن، ماجراجویی امتیاز: ۶.۱ از ۱۰

9 فیلم دیدنی از سیلوستر استالونه + لینک دانلود

فیلم بی‌مصرف‌ها ۳ محصول کشور بلغارستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Patrick Hughes در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم بی‌مصرف‌ها ۳ بازیگرانی چون Antonio Banderas، Jason Statham، Jet Li، Sylvester Stallone، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بی‌مصرف‌ها ۳ (The Expendables ۳) بارنی با بازی "سیلوستر استالونه" مجبور به رویارویی با دوست قدیمی‌اش استونبنکس با بازی "مل گیبسون" که حالا تبدیل به دشمنی جدید شده می‌شود. او برای این کار به نیروی تازه نفس و جدید احتیاج دارد.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...