گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید


گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید

رضا قوچان‌نژاد نشان داد هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا بدرخشد و اگر به او فرصت داده شود هنوز نزدیک‌ترین راه رسیدن به دروازه حریفان را بلد است. نوشته گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید

رضا قوچان‌نژاد و راهی برای تکرار خاطرات خوش کی‌روش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰
گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید

رضا قوچان‌نژاد نشان داد هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا بدرخشد و اگر به او فرصت داده شود هنوز نزدیک‌ترین راه رسیدن به دروازه حریفان را بلد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا قوچان‌نژاد در حالی برای زووله در لیگ هلند هت‌تریک کرد که در تیمش یک بازیکن نیمکت‌نشین به حساب می‌آید و وقتی به عنوان یار جانشین وارد زمین شد تیمش عقب بود. رضا در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و در دقایق ۵۸، ۶۲ و ۷۰ دروازه ویلم تیلبورخ را باز کرد که یک گل هم از روی نقطه پنالتی بود. رضا نشان داد هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا بدرخشد و اگر به او فرصت داده شود هنوز نزدیک‌ترین راه رسیدن به دروازه حریفان را بلد است.

رضا وقتی ۲۶ ساله بود با اصرار کارلوس کی‌روش عضو تیم ملی ایران شد تا در انتخابی جام جهانی‌ ۲۰۱۴ برای ایران بازی کند. وقتی رضا آمد برخی از پیشکسوتان فوتبال‌مان معتقد بودند از او بهتر خیلی در فوتبال ایران داریم اما او در سه بازی حساس تیم ملی در راه صعود به جام جهانی‌ دو گل سه امتیازی به قطر و کره زد و در بازی با لبنان نشان داد عطش گلزنی او حتی وقی تیم با دو گل هم جلو باشد تمام نمی‌شود. سه گل رضا ما را به جام جهانی‌ برد و اگر او نبود قطعاً هیچ وقت تقابل با آرژانتین و مسی را تجربه نمی‌کردیم. بازیکنی که شاید فرشاد پیوس‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران باشد چون از مرده‌ترین توپ‌ها با گلزنی زندگی می‌ساخت.

گوچی جذاب بازمی گردد ؟ تجربه رضا قوچان‌نژاد را دست‌کم نگیرید

گل رضا قوچان‌نژاد در دیدار ایران و کره‌جنوبی

رضا قوچان‌نژاد ۳۳ ساله بعد از جام جهانی‌ ۲۰۱۸ وقتی دید جایی در ترکیب تیم ملی ندارد خودش در کمال احترام اعلام خداحافظی کرد تا دیگر پیراهن تیم ملی را نپوشد چون می‌دانست نیمکت‌نشینی در جام ملت‌های آسیا برای اعتبار او خوب نیست. قوچان‌نژاد با ۱۶ گل ملی آخرین بار خرداد ۹۷ به عنوان یار تعویضی در بازی دوستانه با ترکیه به زمین رفت اما حالا حدود ۲ سال و ۸ ماه است که دیگر برای تیم ملی بازی نکرده اما با توجه به خاطره صعود ایران با گوچی به جام جهانی‌ ۲۰۱۴ در چنین شرایطی می‌شود به او اعتماد کرد و با استفاده از تجربه‌اش راهی برای برد عراق و بحرین یافت.

کی‌روش برای صعود تیم ملی به جام جهانی‌ ۲۰۱۴ از تمامی بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داشت استفاده کرد. او حتی سراغ علی کریمی و فرهاد مجیدی هم رفت ولی دید با بازیکنانی که فوتبال‌شان در روزهای پایانی است هم نمی‌شود کاری کرد پس به بازیکنانی بازی داد که حدود ۳۰ سال سن داشتند. قوچان‌نژاد ۳۳ ساله است و در تیمی که در بازی با کره در بازی آخر مرحله انتخابی جام جهانی‌ ۲۰۱۴ به میدان رفت دو بازیکن ۳۳ ساله حضور داشتند. رحمان احمدی و جواد نکونام ۳۳ ساله‌های تیم ملی بودند پس می‌شود هنوز هم به یک بازیکن ۳۳ ساله بازی داد و از تجربه‌اش بهره گرفت. شاید خیلی‌ها معتقد باشند او فوتبالش تمام شده اما فراموش نکنید او در لیگ هلند درخشیده و هنوز هم سطحش از فوتبال ایران بالاتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی