مردم با هوشیاری مانع از عملی شدن اهداف دشمنان شوند


مردم با هوشیاری مانع از عملی شدن اهداف دشمنان شوند

سنندج - ایرنا - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمن دائم و به ویژه در آستانه دهه فجر به دنبال این هستند نظام را ناکارآمد جلوه دهند که مردم باید هوشیار بوده و مانع از عملی شدن اهداف شوم آنان شوند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سعید عسگری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید اسلامی دهگلان اظهار داشت: دشمن ساکت ننشسته و مرتب در کار نظام و زندگی مردم سنگ اندازی می‌کند، بنابراین همه باید با آگاهی و هوشیاری مانع از تحقق توطئه‌های دشمن شویم.

وی با بیان اینکه سنت و سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب امید به آینده کشور است، افزود: روش و منش دشمنان دانا و دوستان نادان این است که همیشه بر طبل مایوس کردن مسوولان و اقشار مردم به آینده می‌زنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به احادیث نبوی، سنت و سیره بزرگان دین اسلام گفت: باید تا این نظام و این انقلاب به دست صاحب اصلیش برسد، شاهد فتح قله های رفیع درهمه جهان باشیم و اسلام به عنوان دین اصلی و دین خاتم پیامبران و تنها دینی که نجات بخش همه مردم است بیشتر به مردم معرفی شود.

حجت الاسلام عسگری یادآور شد: دشمنان در سال ۵۷ با دسیسه و ترفندهای متفاوتی مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کردند اما با پیروزی انقلاب، توطئه‌های آنان ناکام ماند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر روزی عالمی شیعه بر علیه تسنن و عالمی اهل سنت برعلیه تشیع حرفی زد این را نباید ملاک و معیار علمای تسنن و تشیع قرار دهیم، این گونه افراد شیعه و سنی انگلیسی و مزدور دشمن هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: در سال ۹۴ طرح معیشت و تمکن مالی روحانیون به استانداری ارسال شده است و در این راستا اقداماتی صورت گرفته و عملیاتی خواهد شد.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام محمد معظمی رییس پیشین مرکز اسلامی دهگلان تقدیر و مرتضی مالکی به عنوان مدیر مرکز اسلامی این شهرستان منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی