حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور


حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور

مهاجم گلزن تراکتور در ادامه روند خوب خود باز هم موفق شد برای این تیم گلزنی کند. نوشته حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور

عباس زاده تراکتور حسرت این روزهای نساجی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹
حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور

مهاجم گلزن تراکتور در ادامه روند خوب خود باز هم موفق شد برای این تیم گلزنی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس زاده مهاجم مازندرانی تراکتور در بازی این تیم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی و گل گهر موفق شد گل برتری تراکتوری ها را به ثمر برساند تا شایستگی های خود را در ترکیب تراکتور و لیگ برتر بیشتر از گذشته به نمایش بگذارد. عباس زاده که با حضور مسعود شجاعی در راس کادر فنی تراکتور، جای ثابتی در ترکیب اصلی تیمش پیدا کرده، با گلزنی مقابل گل گهر، روند گلزنی خود را ادامه داده و شمار گل های خود در این فصل را به عدد ۷رساند.

مهاجم تراکتور در محوطه جریمه روی پاس اشکان دژاگه موفق شد با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه گل گهر را باز کند.

عباس زاده، یک گل به استقلال، صنعت نفت و پیکان زده و دو بار هم مقابل ذوب آهن گلزنی کرده است. تنها بازی که عباس زاده در این مدت در آن گلزنی نکرده، بازی با شهرخودرو است که بدون گل به پایان رسید.

محمد عباس زاده که فصل گذشته و در هفته های پایانی به دلیل مصدومیت نتوانست در دوران درخشان همراه نساجی و محمود فکری باشد این فصل هم مایل به حضور در ترکیب تیم مازنی بود اما وقتی تمایلی از سوی کادر فنی تیم مازنی برای تمدید قرارداد خود ندید با تصمیم علیرضا منصوریان راهی تبریز شد و پیراهن این تیم را برتن کرد و حالا اینروزها در تراکتور مسعود شجاعی برای تیم گل می زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل