بر قرار بودن محدودیت‌های تردد شبانه در 4 شهرستان زرد استان زنجان


بر قرار بودن محدودیت‌های تردد شبانه در 4 شهرستان زرد استان زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهرستان‌های زرد کرونایی همچنان برقرار بوده و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

خدابخش مرادی‌نافچی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های استان زنجان، اظهار کرد: اکنون شهرستان‌های زنجان، خرمدره، طارم، ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

وی در رابطه با محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد کرونایی، افزود: محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد کرونایی همانند گذشته از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد اعمال می‌شود.

این مسئول با تاکید بر کنترل و نظارت جدی بر اعمال محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های زرد کرونایی، تصریح کرد: زنجانی‌ها به محدودیت‌ها توجه کنند در غیر این صورت از روش‌های الکترونیک (دوربین‌ها) و نیروهای انتظامی مستقر، اعمال قانون خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در رابطه با بازگشایی تالارهای پذیرایی و فعالیت واحدهای مختلف خدماتی استان، ادامه داد: مبنای تصمیم و مرجع در خصوص بازگشایی تالارهای پذیرایی و فعالیت واحدهای مختلف خدماتی همه حوزه‌ها، ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است.

مرادی با تاکید بر اینکه مدیران واحدهای صنفی استان بر مبنای تصمیمات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا عمل کنند، خاطرنشان کرد: هر واحدی بر خلاف تصمیمات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و پروتکل‌های ابلاغی فعالیت کند، توسط بازرسان بازرسی و اعمال قانون خواهند شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!