درخشش مددجویان کمیته امداد فارس در جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی»


درخشش مددجویان کمیته امداد فارس در جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی»

بذرافشان گفت: 9 اثر از شرکت کنندگان استان فارس در جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» ویژه مددجویان کمیته امداد، رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 5 بهمن) از کسب مقام اول مددجویان کمیته امداد فارس در بخش اذان کشوری جشنواره قرآنی «باران وحی» خبر داد و به خبرنگاران گفت: 9 اثر از شرکت کنندگان استان فارس در این جشنواره قرآنی کشوری ویژه مددجویان کمیته امداد، رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند که شامل مقام اول و دوم اذان نیز بود.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی»، بحران کرونا را به فرصت قرآنی تبدیل کرد و مددجویان کمیته امداد فارس در این جشنواره خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره همچنین به شناسایی استعدادهای قرآنی در چهار بخش معارف، آوایی، ادبی و هنری در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال پرداخته شد.

بذرافشان اعلام کرد: از یک هزار و 153 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در مرحله استانی، 248 اثر مورد پذیرش قرار گرفت و 85 اثر به مرحله کشوری راه یافت و 9 اثر نیز برگزیده کشوری شد.

وی با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقه قرآنی بیان کرد: جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» بدون محدودیت سنی و در 2 مرحله استانی به صورت فیلم محوری و کشوری به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا