67 پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتی افتتاح و اجرایی می‌شود


67 پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتی افتتاح و اجرایی می‌شود

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 67 پروژه عمرانی و اقتصادی با یک هزار و 330 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

عبدالله نادری روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان دشتی این پروژه‌ها را شامل پروژه‌های رونق تولید و اشتغال زایی در حوزه کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها، صنایع دستی، طرح‌های خدماتی و رفاهی، عمران شهری و روستایی، ورزشی و فرهنگی عنوان کرد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در این شهرستان از جمله برنامه‌های امسال دهه فجر است که بیشتر آنها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نادری تاکید کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای مسئولان شهرستان است تا با استفاده از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته را برای نسل جوان انقلاب ارائه کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در دوران تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان در چند سال گذشته افزود: ناامید کردن مردم به ویژه نسل جوان و ایجاد فاصله بین مسئولان و مردم از مهمترین هدف‌های دشمن در این شرایط است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق