180 پروژه عمرانی دردشتستان افتتاح و اجرا می‌شود


180 پروژه عمرانی دردشتستان افتتاح و اجرا می‌شود

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 180 پروژه عمرانی با 760 میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا ، فتح الله نوروزی در شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: آغاز عملیات اجرایی ۴۱۰ واحد مسکن مددجویی، ۱۶ پروژه فناور اطلاعات شامل ارتقاء سایت‌های فیبر نوری، اجرای طرح تحول نخلستان دشتستان و طرح‌های ورزشی و فرهنگی از جمله پروژه‌های این شهرستان در دهه فجر است.

وی اضافه کرد: با توجه به هجمه‌های مختلفی که بر علیه انقلاب اسلامی می‌شود، تنها با خدمت رسانی به مردم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها می‌تواند هجمه‌ها را خنثی کند.

نوروزی وحدت را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دهه مبارک فجر فرصتی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف امید و اعتمادآفرینی است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود و برنامه‌های افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانس ، جشن انقلاب نیز به صوروت رژه موتوری و ماشینی، دیدار مردمی در بخش‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

فتح الله نوروزی ادامه داد: در همین راستا در بخش‌های ۶ گانه دهیاران، شهرداران و بخشداران در حوزه فضا سازی مناسب و ایجاد محیطی شاد و مفرح برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزارو ۷۹۰ نفر در شهرستان دشتستان به این بیماری مبتلا و ۲۴۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

فرماندار دشتستان افزود: در همین ارتباط انتظار می‌رود مردم با عادی انگاری زمینه خیز آرام بیماری و تبدیل به پیک چهار را فراهم نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است