عوارض شرکت نفت فلات قاره به قشم پرداخت شود


عوارض شرکت نفت فلات قاره به قشم پرداخت شود

قشم- ایرنا- فرماندار شهرستان قشم گفت: شرکت نفت فلات قاره قشم باید عوارض خود را در این شهرستان پرداخت و همچنین به مسوولیت اجتماعی خود در منطقه عمل کند.

علیرضا نصری شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان قشم افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان قشم، عمل نکردن بنگاه‌های اقتصادی به مسوولیت اجتماعی است.

وی ادامه داد: اگر این عوارض به جای پرداخت به استان دیگر در همان شهری که مجتمع مستقر است پرداخت شود، بسیاری از مشکلات محلی رفع می‌شود.

مشکلات روستاها بررسی و دستور رفع آن صادر شد

فرماندار قشم اظهار کرد: در این نشست مشکلات روستاهای بخش مرکزی قشم بررسی و دستور رفع این مشکلات با حضور مدیران شهرستان صادر شد.

وی افزود: آب‌رسانی به روستاهای هُلُر و بخش مرکزی، ایجاد خانه بهداشت جی‌جیان، تکمیل خانه بهداشت روستاهای گَوَرزین و کاروان، آسفالت مسیر ورودی روستاهای لافت و پی‌پشت، پل مسیر باغ بالا به توریان و توزیع سیمان در روستاها از مواردی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

نصری تصریح کرد: برای حل مشکلات تامین آب شرب روستاها با هماهنگی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد مشکل از طریق شرکت مپنا تامین برطرف شود.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف مدیریت روستای تولا در مجلس شورای اسلامی نیز از سایر مصوبات این نشست است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است که در بخش مرکزی آن ۲۷ روستا وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند