لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد


لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد

کرج – ایرنا-  سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به نیاز مالی مدیریت شهری برای اجرای پروژه های عمرانی، لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در این شورا تصویب شد.

رحیم خستو شامگاه یکشنبه پس از نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به نیاز مالی مدیریت شهری برای اجرای پروژه های عمرانی ، شورای شهر با لایحه افزایش بهای پروانه ساختمان در کرج موافقت کرد.

وی ادامه داد: هزینه های خدمات حوزه بهداشت و سلامت ، ورزش و فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری کرج برای سال آینده افزایش نیافت.

قطار شهری کرج فروردین ۱۴۰۰ راه اندازی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این شورا با درخواست شهرداری مبنی براینکه نیازهای مالی قطار شهری باید از ریالی به ارزی تبدیل شود، موافقت شد، گفت: در این حال از پیمانکار پروژه خواسته شد تا در اسرع وقت قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر برای اوایل سال آینده آماده افتتاح کند.

وی اظهار داشت: با این اوصاف این قطعه آخر فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت : ۵۰ درصد بودجه این شهر در طول فعالیت شورای پنجم صرف ۲ پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست برخی شهروندان برای جمع آوری سگ های ولگرد بیان داشت: مدیریت شهری کرج در این زمینه اقداماتی انجام داده اما باید آنرا تکمیل و تمام سگ ها را جمع آوری کند.

خستو اظهارداشت: در این خصوص تذکر لازم به سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای جمع آوری داده شده و باید نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود چرا که گاهی مواقع مواردی از حمله سگ ها به شهروندان گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی