تخریب خانه بر اثر انفجار گاز پیک نیک


انفجار گاز پیک‌نیک باعث تخریب یک خانه و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای خانواده در اهواز شد. به گزارش ایران، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این باره گفت: این حادثه در ساعت ۹:۳۰...

انفجار گاز پیک‌نیک باعث تخریب یک خانه و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای خانواده در اهواز شد.

به گزارش ایران، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این باره گفت: این حادثه در ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه اتفاق افتاد و مأموران آتش‌نشانی به محض اطلاع از ماجرا راهی محل حادثه شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد انفجار گاز در خیابان هشت منطقه ملاشیه اهواز رخ داده و در پی آن چهار عضو یک خانواده مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه توسط نیروهای آتش‌نشانی از زیر آوار خارج شدند افزود: پدر و مادر این خانواده به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند و ۲ فرزند آنها به‌صورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت این حادثه باز ماندن شیر گاز پیک نیک از شب گذشته در خانه بود که صبح شنبه ناگهان بر اثر یک جرقه انفجار رخ داد و خانه تخریب شد.

طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ابتدای امسال تا کانون ۱۴ مورد انفجار گاز شهری در اهواز رخ داده است و ۶ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !