دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟


دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟

تهران از منطقه های متفاوت و متنوع ای تقسیم بندی شده است که منطقه 22 رنگ و بویی دیگر دارد و چندین پروژه ساختمانی بزرگ و عظیمی در آن در حال اجرا است که یکی از آن ها پروژه شهید خرازی چیتگر نام دارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 بپردازیم و اطلاعات کاملی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟

دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟

هر پروژه ساختمانی‌ای با توجه به جایگاه و موقعیت جغرافیایی خود دارای محبوبیت های قبال توجه ای است اما چه چیزی این پروژه را به عنوان یکی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 تهران تبدیل نموده است؟ در ادامه میخواهیم به معرفی دلایل محبوبیت پروژه شهید خرازی بپردازیم.

1-قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی مناسب و ایده آل
پروژه شهید خرازی در نزدیکی دریاچه خلیج فارس و جنگل چیتگر قرار دارد و به دلیل برخورداری از آب و هوایی بسیار ایده آل و منحصر به فرد که در این منطقه وجود دارد، به یکی از مناسب ترین منطقه های تهران برای سکونت لحاظ می شود.

2- دسترسی به اتوبان های مهم و بزرگ تهران
از دیگر ویژگی های منطقه 22، می توان به دسترسی به اتوبان های محبوبی همچون همت ، حکیم ، اردستانی ، پژوهش اشاره نمود.

3- استفاده از تعاونی های متنوع و متفاوت در پروژه خرازی
به دلیل آن که این پروژه یکی از عظیم ترین پروژه های منطقه 22 با 44 برج و 8 هزار طبقه است، از چندین تعاونی برای ساخت واحد های مسکونی این پروژه استفاده شده است که از جمله مهم ترین تعاونی ها می توان به تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن هوا فضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی، تعاونی مسکن لشکر 27، تعاونی مسکن ستاد کل و تعاونی رزمنده اشاره نمود.

4-برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد در پروژه شهید خرازی
از مهم ترین ویژگی های برج های پروژه شهید خرازی می توان به لابی، سالن های ورزشی و بدن سازی، سالن اجتماعات، درب های ضد حریق و ضد سرقت، سیستم شوتینگ زباله، سیستم های سرمایش و گرمایش تهویه مطبوع و.... اشاره نمود که دلایل بسیار عمده ای برای افزایش میزان محبوبیت این پروژه است.
5-قیمت مناسب و ارزش سرمایه گذاری بالا در این پروژه ها
طبق بررسی های صورت گرفته قیمت پایه هر واحد در این پروژه از 4 میلیون تومان شروع می شود که با پیشروی پروژه و همچنین رسیدن به زمان تحویل، قیمت آن سیر صعودی پیدا خواهد کرد. از این رو می توان پیش خرید واحد های این برج را به عنوان یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری دید.

دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟

سخن آخر در خصوص دلیل محبوبیت ساختمان های پروژه خرازی در منطقه 22 چیست؟

بدون شک با بررسی موارد فوق به راحتی می توانید متوجه دلیل اهمیت برج های پروژه خرازی در منطقه 22 تهران باشید، از این رو اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید و اطلاعات کامل تری را کسب کنید.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مسکن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی