مشارکت کانون فرهنگی هنری «انیس النفوس» در اجرای طرح شهید سلیمانی


مشارکت کانون فرهنگی هنری «انیس النفوس» در اجرای طرح شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری «انیس النفوس» با همکاری بسیجیان مسجد طوس در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح محله خراسان تهران مشارکت دارد.

حجت الاسلام «ناصر احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری انیس النفوس که در سال 1393 در مسجد طوس تاسیس شد، در برگزاری برنامه های مختلف در این مسجد، نقش مهمی دارد، اظهار کرد: اعضای این کانون با شیوع ویروس کرونا در ضد عفونی کردن این مسجد و محدوده اطراف آن در خیابان خراسان و همچنین تهیه و توزیع ماسک و محلول ضد عفونی کننده نیز بسیار فعال است.

امام جماعت مسجد طوس (واقع در تهران، خیابان خراسان) افزود: کانون فرهنگی هنری انیس النفوس همچنین از زمان شروع طرح ملی شهید سلیمانی با مشاکت پایگاه بسیج این مسجد در غربالگری ساکنان خیابان خراسان همکاری کرده است.

وی اضافه کرد: پایگاه سلامت مسجد طوس نیز حدود دو ماه (آذر و دی ماه) با تلاش بسیجیان و کانونی ها برپا شد و هر روز یک پزشک از ساعت 17 تا 19 مردم را به صورت رایگان، ویزیت می کرد و هر فردی که مبتلا به کرونا بود از بسته های بهداشتی دریافت می کرد و اگر نیازمند بود در فهرست دریافت بسته های معیشتی نیز قرار می گرفت.

احمدی در ادامه با بیان اینکه به دلیل کمبود فضای باز در مسجد طوس، امکان اقامه نماز جماعت در این مسجد در برخی از ایام در دوره شیوع ویروس کرونا ممکن نبود، گفت: باوجود این فعالان این مسجد به ویژه اعضای بسیج و کانون فرهنگی هنری انیس النفوس تلاش کردند میزان تعطیلی برنامه های این مسجد را به حداقل برسانند.

وی در ادامه به تدارک کانون فرهنگی هنری انیس النفوس، هیئت امنا و بسیج مسجد طوس برای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که امسال با دهه فجر انقلاب اسلامی نیز همزمان شده است، خاطرنشان کرد: مسابقه کتاب خوانی با عنوان «بصیرت فاطمی، انقلاب خمینی» توسط بچه های این مسجد از 10 بهمن ماه تا 22 بهمن در مسجد طوس برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس