جشنواره داستان کوتاه یک جو همت...!  برگزار می شود 


جشنواره داستان کوتاه یک جو همت...!  برگزار می شود 

علی عبدی نسب گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح در نظر دارد با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان جیرفت جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » را در سطح جنوب کرمان برگزار کند.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح در نظر دارد با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان جیرفت جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » را در سطح جنوب کرمان برگزار کند.




مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت افزود: به همین منظور برای شرکت حداکثری اولین فراخوان این جشنواره با موضوع کار، تلاش و تولید و نیز همکاری و همبستگی منتشر شد.




وی بیان کرد: جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال بوده و ارسال تصویر کارت ملی به همراه اثر الزامی است.




عبدی نسب در خصوص ویژگی های آثار، ابراز کرد: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ جشنواره ای شرکت داده شده و یا در جایی چاپ شده باشد و هر شرکت کننده فقط می تواند یک اثر را به این جشنواره ارسال کند.




مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت اضافه کرد: تعداد کلمات اثر نباید بیشتر از ۵ هزار کلمه باشد و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۷ بهمن سال جاری است.



وی با اشاره به اختتامیه جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! »، اظهار کرد: آثار دریافتی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و در روز ۲۲ بهمن هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی آثار برتر معرفی می شوند.



عبدی نسب عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید اثر خود را به شماره 09365904108 در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت در خاتمه تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف استعدادها، پرورش و شکوفایی آنها است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر