آغاز رقابت‌های نفسگیر مرحله نیمه نهایی «عصر جدید»/ وقتی نونهالی دو به هم زنی علیخانی را باور نکرد! + فیلم


آغاز رقابت‌های نفسگیر مرحله نیمه نهایی «عصر جدید»/ وقتی نونهالی دو به هم زنی علیخانی را باور نکرد! + فیلم

بعد از ماه‌ها وقفه به دلیل کرونا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقه عصر جدید روی آنتن شبکه سه رفت.

آغاز رقابت‌های نفسگیر مرحله نیمه نهایی «عصر جدید»/ وقتی نونهالی دو به هم زنی علیخانی را باور نکرد! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پنج ماه وقفه به دلیل کرونا، از شب گذشته اولین قسمت از مرحله نفسگیر و پرهیجان مرحله نیمه‌نهایی مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران (عصر جدید) با حضور داوران و احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در این مرحله، ۲۰ استعداد برتر ایران در قالب ۵ برنامه به رقابت می‌پردازند تا در پایان هر شب، دو اجرا راهی رأی‌گیری مردمی شوند و ظرف ۷۲ ساعت، با جلب نظر مردم به فینال فصل دوم عصر جدید برسند.

در بخش ابتدایی برنامه علیخانی گفت: چالش‌هایی در برنامه‌های قبل داشتیم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در ادامه، علیخانی از داوران سوالاتی پرسید مثل اینکه عادل‌ترین داور هستند یا نه؟، نسبت به فصل گذشته داور بهتری بوده اند یا نه؟ و ...

رو مخ‌ترین داور بغلی شما؟

این سوال به خاطر حساسیت بالایی که داشت مورد توجه داوران قرار گرفت. رویا نونهالی در این بخش، نسبت به زاویه صندلی عظیمی نژاد گفت: من در این مدت، مدام از خود می پرسم که چرا یک نفر (عظیمی نژاد) نزدیک به دوسال است که هنوز نتوانسته زاویه صندلی اش را رعایت کند؟! (خنده)

اما پس از این سوال و جواب ها؛
گروه قشقایی، نخستین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی عصر جدید را روی صحنه بردند. در این اجرا شاهد پاکی و صفای عشایر در ترکیب با شجاعت و جسارت در زنگ ورزش بودیم. داوران به این گروه رأی مثبت دادند.
مجید معظمی، دومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم عصر جدید را به نمایش گذاشت. معظمی نوجوانی است که از دل روستا و با شغل گچکاری آمد و روی صحنه عصر جدید برای رقابت در عرصه خوانندگی قد کشید. داوران با نظر مثبت خود به این نوجوان انرژی دوباره دادند.

در بخشی از این اجرا علیخانی نسبت به تغییرات ظاهری مجید گفت: نمی‌دانم کردستان سرد بوده یا باد آمده و سیبیل‌های مجید را برده! نسبت به فصل قبل خوشتیپ‌تر شده است. البته برای اولین بار متوجه شدم که مجید دچار لکنت زبان است؛ اما در خواندن اصلاً معلوم نیست.
گروه ستاره هشتم هم سومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم را به عهده داشت. آنها مانند فوّاره‌های نشاط و انرژی و انگیزه با حرکات خلاقانه ورزشی نمایشی اجرا کردند که در پایان آن به چهره خانم نونهالی رسیدند که در مرحله قبل برای آنها زنگ طلایی زده بود! داوران نیز به این گروه رأی مثبت دادند.

در بخشی از این اجرا کاپیتان تیم گریه می‌کرد و هم گروهی او می خندید. علیخانی هم گفت: این خیلی بد است که کاپیتان گریه می‌کند و شما می خندید! نونهالی هم رو به علیخانی گفت: آقای علیخانی تنها خصوصیتی که من در شما نمی‌توانم باور کنم دو به هم زنی است (خنده) علیخانی هم گفت: من ماهها داشتم این خصلت را قایم و سرکوب می‌کردم (خنده)
گروه ضربان، آخرین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم را اجرا کردند. این گروه قدرت و طمأنینه، نظم در عین بی‌نظمی و رسیدن از فردیت به کار ورزشی گروهی را به نمایش گذاشتند.

در پایان قسمت اول نیمه‌نهایی «عصر جدید»، گروه قشقایی وگروه ستاره هشتم با رأی داوران انتخاب شدندو به نظر سنجی مردمی راه پیدا کردند تایک گروه با انتخاب مردم به فینال راه پیدا کنند.
انتهای پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی