مرگ 5 نفر در تصادف هولناک محور نیکشهر به چابهار + تصاویر


مرگ 5  نفر در تصادف هولناک محور نیکشهر به چابهار + تصاویر

حوادث رکنا: تصادف مرگبار در محور نیکشهر به چابهار5 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

تصادف مرگبار در محور نیکشهر به چابهار اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر گفت:برخورد مرگبار دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و برلیانس در محور نیکشهر به چابهار پنج نفرکشته و ۳ نفر مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ کلبعلی فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر گفت : ساعاتی پیش در پی اعلام یک فقره تصادف به مرکز فوریت های پلیس شهرستان در جاده نیکشهر به چابهار ، بلافاصله تیمی از مامورین پلیس راه برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت : متاسفانه در این حادثه خونین ۵ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادن و دو مصدوم خودروی برلیانس توسط نیروهای امدادی به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

تصادف مرگبار در محور نیکشهر به چابهار

مرگ 5  نفر در تصادف هولناک محور نیکشهر به چابهار + تصاویر

مرگ 5  نفر در تصادف هولناک محور نیکشهر به چابهار + تصاویر

سرهنگ کلبعلی افزود : این تصادف در کیلومتر ۴۶ جاده نیکشهر به چابهار رخ داده است که پس از بررسی های بعمل آمده تجاوز به چپ سواری ۴۰۵ علت این حادثه اعلام شده است .

سرهنگ کلبعلی فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر بیان کرد: رانندگان در هنگام رانندگی حتما مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ خودداری نمایند تا شاهد بروز چنین حوادت ناگواری نباشیم.

محور های ایرانشهر به نیکشهر و نیکشهر به چابهار از مسیرهای پرتردد استان هستند که به دلیل یک بانده بودن و فرسودگی تاکنون خانواده‌های زیادی در این محور به دلیل حوادث جاده ای عزادار شده اند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر