از توزیع بسته های غذایی تا تشکیل کلاس های تدوین فیلم در کانون کمیل زنجان


از توزیع بسته های غذایی تا تشکیل کلاس های تدوین فیلم در کانون کمیل زنجان

کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان پیش از این به عنوان کانون تخصصی آی تی فعالیت می کرد و در حال حاضر با تشکیل کلاس های تدوین فیلم به شناسایی استعدادهای هنری اعضای خود می پردازد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسجد امام علی(علیه السلام) در فعالیت های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان هم پیشتاز است و مردم و نمازگزاران می توانند کمک های نقدی خود را صندوقی که به همین منظور در مسجد تعبیه شده است قرار دهند.

ناصر گیوه ای ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان پیش از این به عنوان کانون تخصصی آی تی فعالیت می کرد و در حال حاضر با تشکیل کلاس های تدوین فیلم به شناسایی استعدادهای هنری اعضای خود می پردازد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال این ویروس برنامه های مسجد به صورت محدود و بیشتر در فضای مجازی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: اعضای این کانون علاوه بر شرکت در مسابقات کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد در دوره های تدوین فیلم که در مسجد دایر است با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت می کنند.

گیوه ای به برگزاری یادواره شهید سردار سلیمانی توسط بچه های مسجد اشاره کرد و یادآور شد: این کانون تلاش می کنند تا با برگزاری دوره های آموزشی مختص فضاهای مجازی، اعضای کانون را به افسران جنگ نرم تبدیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمک های مردمی در این مسجد جمع آوری و برای خرید اقلام بهداشتی و بسته های غذایی هزینه می شود، ادامه داد: تاکنون 180 بسته اقلام غذایی به ارزش 350 هزار تومان تهیه و در بین مردم توزیع شده است.

مدیرمسوول کانون فرهنگی و هنری کمیل ادامه داد: در راستای تحقق فرمایشات رهبری برای کمک به نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا، بسته های غذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی همچنین از خریداری پارچه های تولید ماسک توسط کمک های مردمی در این کانون خبر داد و گفت: این پارچه ها برای دوخت در اختیار هلال احمر قرار گرفته است.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی