روغن زیتون تقلبی به بازار نرسید


روغن زیتون تقلبی به بازار نرسید

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد: متخلفان با جعل برندهای مطرح عرضه کننده روغن زیتون به دنبال فروش روغن‌ زیتون تقلبی در بازار بودند که با هوشیاری بازرسان اداره صمت این محموله کشف و ضبط شد.

موسی احمدی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای بازرسی از واحد های صنفی و در طرح نظارت بر کیفیت کالاهای قابل عرضه در سطح شهرستان بازرسان موفق به شناسایی انباری با موجودی هشت هزار و ۸۰۰ بطری روغن زیتون تقلبی شدند.

وی با بیان متخلفان این پرونده برای رسیدگی به روند پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: این میزان کشف روغن زیتون تقلبی در گشت مشترک اداره صمت شهرستان ری با سازمان غذا و دارو خبر کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، عرضه کالای تقلبی، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، عنوان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی