رئیس صمت بوشهر: متخلفان صنفی در این استان 30 میلیارد ریال جریمه شدند


رئیس صمت بوشهر: متخلفان صنفی در این استان 30 میلیارد ریال جریمه شدند

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 10ماه امسال متخلفان صنفی در این استان در مجموع 30 میلیارد ریال جریمه شدند.

سید حسین حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۷۹ هزار و ۸۱۷ مورد بازدید از بازار این استان انجام که چهار هزار و ۶۰ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۱۳۰ میلیار ریال برای واحدهای صنفی شد.

وی یادآور شد: شمار بازرسی‎ها، پرونده‎های تشکیل شده و ارزش ریالی جریمه‎ها در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد ۴۱، ۲۷ و ۷۰ درصدی داشته است.

حسینی در ارتباط با بازرسی‎های صورت گرفته به صورت مشترک اظهار داشت: شمار پرونده‎ای تشکیل شده برای متخلفان صنفی بوشهر در جریان بازدیدهای مشترک ۲ هزار و ۱۲۶ فقره است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد رشد نشان می‎دهد.

وی یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‎های تشکیل شده در جریان بازدیدهای مشترک در این مدت نیز ۱۷ میلیارد ریال گزارش شده‌است که نسبت به مدت مشابه ۱۰ ماه در سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافته است.

حسینی ادامه داد: شمار گزارش‌های دریافتی از سامانه تلفنی ۱۲۴ و کتبی و حضوری پنج هزار و ۲۳۱ شکایت بوده که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: واحدهای عرضه روغن، تخم مرغ و نظارت بر کیفیت نان در صدر بازرسی‎ها و بیشترین گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان بوشهری به سازمان صمت را شامل شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت