نیکوکاران بیش از 39 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری شیروان کمک کردند


نیکوکاران بیش از 39 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری شیروان کمک کردند

بجنورد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: نیکوکاران این شهرستان امسال 39 میلیارد و 665 میلیون ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این کمک‌ها در اختیار افراد نیازمند و ایتام قرار گرفت.

مرتضی صفی پور روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح هجدهمین مرکز نیکوکاری شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک جمع آوری شده در ۲۰ سرفصل از جمله جشن عاطفه ها، بهداشت و درمان، اکرام حسینی، زکات و تامین معیشت نیازمندان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال ۵۱۰ سند کمک ارائه شده به نیازمندان در این مراکز ثبت شده است گفت: اینک هشت هزار و ۴۲ نیازمند زیر پوشش این مراکز هستند که شامل مددجویان کمیته امداد، اقشار ضعیف جامعه و افراد بدسرپرست هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: کمک های انجام شده بیشتر در زمینه توزیع بسته های معیشتی و نقدی است.

صفی پور با بیان اینکه ۱۴ مرکز نیکوکاری در شهر و چهار مرکز در روستا است، گفت: ۱۴۰ نفر عضو ثابت این مراکز هستند که از این تعداد چهار مرکز تخصصی در زمینه اکرام وایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با پنج نفر هیات امنا و بیش از ۲۵ خیر (در مرحله اول) با گستره فعالیت شهرستانی امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها