طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران


طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

بانک مهر ایران از محل اندوخته های جمعی برای رفع احتیاجات ضروری مشتریان اقدام به اعطام وام های قرض الحسنه نموده است. طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران یکی از این طرح ها است که جزئیات آن ار در زیر می خوانید.

طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران به منظور تامین وام های قرض الحسنه بانک مهر است. بانک مهر به منظور تامین رفاه مشتریان و رفع احتیاجات ضروری آن ها اقدام به اعطای وام های قرض الحسنه با شرایط خاص می کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تأمین رفاه حال مشتریان و بهره گیری از مدیریت صحیح وجوه منابع قرض الحسنه و کمک های جمعی افراد به منظور رفع احتیاجات ضروری خرد هموطنان ، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب محصولی جدید با عنوان "اندوخته اجتماعی" نموده است. در این طرح متقاضیان علاوه بر بهره مندی از مزایای تسهیلات مستمر این طرح، می توانند در جهت ارتقای فرهنگ قرض الحسنه موثر واقع شده و بانک را در پیش برد مسئولیت اجتماعی خود یاری نمایند.

مخاطبین طرح

مخاطبین فردی:

جامعه هدف در این طرح کلیه افراد و مشتریانی حقیقی هستند که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه خرد به صورت دوره ای و براساس پس اندارهای کوچک خود می باشند . کافی است با افتتاح حساب و انتخاب مبلغی بعنوان حق عضویت و واریز آن بصورت مستمر ماهیانه به حساب افتتاحی خود، مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک، از تسهیلات قرض الحسنه این طرح بهره مند گردند.

مخاطبین سازمانی:

جامعه هدف در این طرح،کلیه سازمانها،ارگان ها، شرکت ها و اداراتی هستند که کارکنان ایشان،خواهان واریز مبالغ مستمر ماهیانه به حساب خود و متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه به صورتدوره ای می باشند. در صورت تمایل کارکنان، سازمان مربوطه می تواند از طریق انعقاد تفاهمنامه و افتتاح حساب کارکنان مربوطه ، نسبت به تجمیع واریز مبالغی ایشان و واریز بصورت مستمر ماهیانه جهت کارسازی در حساب افراد توسط سازمان، مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک، از تسهیلات قرض الحسنه این طرح بهره مند گردند.

طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

مزایای طرح

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۴ ماه از زمان اولین حق عضویت به سپرده اندوخته اجتماعی افتتاحی و انجام حداقل ۴ مرحله واریز مستمر ماهیانه . امکان پس انداز مبالغ خرد و برنامه ریزی جهت استفاده از تسهیلات قرض الحسنه خرد بصورت دوره ای حداقل به میزان ۲.۵ برابر مبالغ واریزی مطابق ضوابط اعلامی تا حداکثر ۵ برابر .

نحوه شرکت افراد در طرح بصورت انفرادی

به منظور شرکت در طرح و واریز مبالغ پس انداز مستمر ماهیانه، متقاضیان فردی و سازمانی می بایست نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه مربوط به طرح اندوخته اجتماعی اقدام نمایند .

طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

مراحل و شرایط اعطای تسهیلات

در این طرح هر یک از افراد حائز شرایط افتتاح حساب، می توانند با واریز مبالغ مستمر ماهیانه به مدت حداقل ۴ ماه، از تسهیلات طرح اندوخته اجتماعی بهره مند گردند.

ضوابط اعطای تسهیلات به متقاضیان بصورت انفرادی

پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین مطابق با بخشنامه های جاری بانک می باشد. ·مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه می باشد. ·سقف فردی تسهیلات قابل پرداخت : مطابق با سقف مجاز اعلامی بانک مرکزی با کارمزد ۴ % پرداخت تسهیلات با نرخ کارمزد پایین تر با شرایط خاص قابل بررسی می باشد. تسهیلات صرفاً به صاحب سپرده اندوخته اجتماعی قابل پرداخت خواهد بود. ·مبلغ حق عضویت انتحابی ماهانه: حداقل۲۰۰ هزار ریال و حداکثر۱۰میلیون ریال(مضارب ۱۰۰ هزار ریال)که متناسب با مدت انتخابی خواهد بود. حداکثر مدت انتخابی جهت واریز مبالغ حق عضویت : ۶۰ ماه(متناسب با مبلغ حق عضویت انتخابی) مثال
دوره مبلغ واریزی مشتری(ریال) مبلغ وام دریافت مشتری(ریال) مشتری بعد از گذشت ۴ ماه از زمان اولین واریزی به حساب اندوخته اجتماعی و واریز ۴ مرحله، می تواند مبلغ ۲۰ میلیون ریال وام ۳۶ ماهه دریافت کند
ماه اول ۲.۰۰۰.۰۰۰ -
ماه دوم ۲.۰۰۰.۰۰۰ -
ماه سوم ۲.۰۰۰.۰۰۰ -
ماه چهارم ۲.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰
از ماه۵ به مدت ۳۶ ماه ۲.۰۰۰.۰۰۰ * ادامه واریز مبلغ پس از دریافت تسهیلات اختیاری است
ماه ۴۰
(بعد از تسویه وام اول)
۰
۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ریال(*بافرض ادامه واریز حق عضویت)
مجدد۲۰.۰۰۰.۰۰۰ریال(*بافرض عدم واریز حق عضویت)
مبلغ وام دوم با بازپرداخت ۳۶ماهه

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از سایر شرایط و جزئیات طرح به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه نمایید.

طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران

شرکت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

هزینه‌های جانبی

۶۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده

مدت زمان خواب سپرده

4 ماه

برای دریاقت این وام باید حداقل ۴ ماه گردش حساب داشته باشید

سود

4 ٪

این وام به‌صورت قرض‌الحسنه بوده و دارای کارمزد است

نیاز به سپرده

برای دریافت این وام باید پس از افتتاح حساب هرماه حداقل ۱ میلیون تومان به حساب خود واریز کنید برای دریافت این وام باید گردش حساب داشته باشید

حداکثر زمان بازپرداخت

48 ماه

حداقل زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماه است که به‌ازای هرماه بیشتر ماندن پول در حساب ۶ ماه به زمان بازپرداخت اضافه می‌شود

نوع ضمانت

ضامن رسمی

سقف وام

20,000,000 تومان

نام وام

اندوخته اجتماعی
مسدودی سپرده
طرح اندوخته اجتماعی بانک مهر ایران
شرایط و مقررات
وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد وام‌گیرنده برای دریافت این وام باید حداقل ۴ ماه دارای گردش حساب باشد

قسط وام

451,581 تومان

کل سود وام

1,675,892 تومان

*این مبلغ بدلیل کارمزد وام است

مجموع رقم وام و سود

21,753,333 تومان

مزایای طرح اندوخته اجتماعی

از جمله مزایای این طرح، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۴ ماه از زمان واریز نخستین حق عضویت به حساب سپرده اندوخته اجتماعی و واریز مستمر ماهانه در این مدت است. مزیت دیگر امکان پس‌انداز مبالغ خرد و برنامه‌ریزی برای استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه به‌صورت دوره‌ای و حداقل به‌اندازه ۲.۵ برابر مبالغ واریزی و مطابق ضوابط اعلامی تا حداکثر ۵ برابر آن است.

پرداخت تسهیلات طرح اندوخته اجتماعی چه ضوابطی دارد؟

این تسهیلات با دریافت تضامین مطابق با بخشنامه‌های جاری بانک پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت اقساط این تسهیلات حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه است. سقف فردی تسهیلات قابل پرداخت، مطابق با سقف مجاز اعلامی از سوی بانک مرکزی با کارمزد ۴ درصد بوده و پرداخت تسهیلات با نرخ کارمزد پایین‌تر با شرایط خاص قابل بررسی است. گفتنی است تسهیلات صرفاً به صاحب سپرده اندوخته اجتماعی قابل پرداخت است. همچنین مبلغ حق عضویت انتخابی ماهانه حداقل۲۰۰هزار ریال و حداکثر ۱۰ میلیون ریال (مضرب‌های ۱۰۰ هزار ریال) و متناسب با مدت انتخابی خواهد بود که حداکثر مدت انتخابی جهت واریز مبالغ حق عضویت نیز ۶۰ ماه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 378 قرآن باصدای خلیل الحصری+صوت و متن