شیوع کرونا در زندان اردبیل صحت ندارد


شیوع کرونا در زندان اردبیل صحت ندارد

فرماندار اردبیل گفت: شیوع کرونا در زندان‌های اردبیل صحت ندارد و این مجموعه در کمال آرامش به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

امامی در جریان بازدید از زندان مرکزی اردبیل اظهار کرد: نه تنها با مراقبت‌های انجام شده در زندان اردبیل افرادی به کرونا مبتلا نشده‌اند بلکه به صورت مرتب این مجموعه گندزدایی و ضدعفونی می‌شود و مراقبت‌های لازم نیز در زندان‌های اردبیل از مددجویان در حال انجام است.


وی با قدردانی از اقدامات خوب زندان اردبیل در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، مهارت‌آموزی و همچنین حرفه‌آموزی زندانیان در حوزه‌های مختلف تصریح کرد:‌ این امر قطعا به توسعه اشتغال در بین زندانیان همچنین درآمدزایی آنها به هنگام بیرون آمدن از زندان کمک خواهد کرد.
فرماندار اردبیل گفت: در ایام کرونا مراقبت‌های لازم انجام می‌شود تا هیچ زندانی به این بیماری گرفتار نشود ولی قطعا با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که در ورودی زندان انجام می‌شود، سعی بر تقویت فعالیت‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


امامی در ادامه افزود: از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای زندان اردبیل منابعی اختصاص یافته و همچنان تلاشمان بر این است تا این مجموعه بدون دغدغه بتواند فعالیت‌های خود را انجام دهد.
وی از زندان به عنوان مبدأ تحول و همچنین تغییر رویه افراد در اصلاح و مرمت روحی و روانی یاد کرد و ادامه داد: افراد زندانی با گذراندن دوران محکومیت قطعا به آغوش خانواده و جامعه بازمی‌گردند که ارتقا سلامت روحی، روانی و جسمی آنها بسیار با اهمیت است.


فرماندار اردبیل اضافه کرد: در مناسبت‌های مختلف با همکاری مجموعه دادگستری برای مددجویان و زندانیان مرخصی و مساعدت‌های خانوادگی انجام شده و قطعا در ایام پایانی سال همین مراقبت‌ها و حمایت‌ها ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد