جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است


جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: باید در کشور بر روی تبیین نقش رسانه و جایگاه آن در جهان کنونی، محاسبات نوینی داشته باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با رئیس بسیج سازمان صداوسیما و عضو شورای معاونین سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران و مسئولین صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است و این یک واقعیت ملموس است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه الان جنگ وارد حوزه ادراک و اندیشه شده، تصریح کرد: ما در یک جنگ فوق العاده پیچیده و فرا نرم هستیم که رسانه ابزار این تهاجم است و جهان استکبار دنبال این است که با تکنولوژی پیشرفته رسانه، اندیشه را مدیریت و ادراک را معماری کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه طریق مدیریت فکر، رسانه است، افزود: در تاریخ جهان هیچگاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده است.

وی نقش رسانه در مدیریت جامعه جهانی را به عنوان نقش اصلی و راهبردی عنوان نموده و افزود: در محاسبه قدرت الان نقش رسانه از تکنولوژی نظامی هم بالاتر است به همین خاطر توجه به نقش رسانه و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این رابطه باید بازکاوی نوینی در رابطه با جایگاه رسانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید در کشور بر روی تبیین نقش رسانه و جایگاه آن در جهان کنونی، محاسبات نوینی داشته باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به ایجاد جبهه مقاومت رسانه ای در مقابل تهاجم رسانه‌ای، عنوان کرد: باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

وی ادامه داد: در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای، بسیج رسانه نیز نقش بسیار مهمی در جهان و نظم نوین جهانی در عرصه ایجاد جبهه رسانه‌ای در مقابل جهان استکبار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی