12 هزار و 565 طرح کسب و کار در ایلام تسهیلات کرونا دریافت کردند


12 هزار و 565 طرح کسب و کار در ایلام تسهیلات کرونا دریافت کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون به 12 هزار و 565 طرح کسب و کار در این استان معادل 109 میلیارد تومان تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

شکراله شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها سبب اشتغال ۱۴ هزار و ۱۱ نفر در استان شده است و یک هزار و ۴۰۸ طرح دیگر در شعب بانکی نیز در دست بررسی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهم استان ایلام از اعتبارات کرونا ۲۱۶ میلیارد تومان است، افزود: تاکنون ۷۶.۵ درصد این تسهیلات به متقاضایان پرداخت شده و امیدواریم سایر طرح ها نیز بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: مجموع طرح های متقاضی تسهیلات در استان ۱۴ هزار و ۳۶۴ طرح است که سبب اشتغال ۱۶ هزار و ۵۵۷ نفر شده است.

شیرخانی گفت: بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان انصار، تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات، ملت، ملی و موسه ملل است.

وی به حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از مجموعه‌های آسیب‌دیده از کرونا به ویژه در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: این منابع بدون محدودیت برای آسیب‌دیدگان کرونا پرداخت و در تلاشیم در نشست های مشترک با مسوولان کشوری موانع را برطرف کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام همچنین به رفع اشکالات سامانه کارا اشاره کرد و افزود: در رایزنی با مسوولان کشوری سعی شد مشکلات این سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان برطرف شود که تغییرات گسترده‌ای نیز در این سامانه به انجام رسید تا امکان دسترسی و ثبت‌نام راحت برای متقاضیان فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان