28 میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان البرز پرداخت شد


28 میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان  البرز پرداخت شد

کرج - ایرنا - معاون اون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون 28 میلیارد تومان به‌ صورت نقدی کمک‌ های موردی بلاعوض به نیازمندان این استان پرداخت‌ شده است.

ابوالفضل فلاح قنبری روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک‌ها برای رفع مشکلات ضروری و موردی مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تکریم سالمند پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها باهم افزایی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان پرداخت‌شده که ۷۰ درصد از این کمک‌ها از اعتبارات امدادی و ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین‌شده است.

وی افزود: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷، کد دستوری# ۰۲۶*۸۸۷۷* و ثبت درخواست کمک در سامانه ۱۳۷ شهرداری استفاده کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیش از ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش حمایتی خود دارد که امسال افزون کمک های نقدی و مستمری ، اقداماتی در زمینه تامین مسکن ، هزینه درمان ، ازدواج و سایر نیازهای این قشر انجام گرفته است.

اکنون تعداد زیادی از مردم نیکوکار استان البرز با همکاری کمیته امداد در حال تامین و سایر نیازهای زندگی مددجویان استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!