آتش نشانی کرج برای مسابقه نقاشی فراخوان داد


آتش نشانی کرج برای مسابقه نقاشی فراخوان داد

کرج - ایرنا - سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و فرهنگسازی مسابقه نقاشی با محور ایمنی وآتش‌نشانی فراخوان داد.

عباس وحیدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج روز دوشنبه به خبرنگارایرنا گفت: هدف ازبرگزاری این مسابقه ترغیب گروه‌های سنی از هفت تا ۱۸ سال به انجام فعالیت‌های هنری در اوقات فراغت، آموزش غیرمستقیم موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و آشنایی با فعالیت های آتش‌نشانان در حوزه شهری است.

این مسوول بیان داشت: براین اساس افراد بین هفت تا ۱۸ سال می تواند آثار نقاشی خود را در زمینه فعالیت آتش نشانی و اقدامات پیشگیرانه در زمینه آتش سوزی و سایر حوادث را از طریق فضای مجازی به سازمان آتش نشانی کرج ارسال کنند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار مسابقه بزرگ نقاشی «ایمنی و آتش نشانی » تا پایان بهمن ماه‌جاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه بزرگ به همت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اجرایی شده است.

وحیدی اظهار داشت: با توجه به فراوانی موضوعات ایمنی و فعالیت‌های حوزه آتش‌نشانی ، موضوع این مسابقه به صورت آزاد است که علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری آثار خود را از طریق فضاهای مجازی به آدرس ایمیل: Email: Amoozesh@karaj۱۲۵.ir یا به شماره واتساپ ۰۹۳۸۳۶۰۱۲۴۶ و یا ارسال عکس اثر به پیج اینستاگرامی سازمان به آدرس: @karajcity۱۲۵ ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی البرز، کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن(ع)، نرسیده به پل ذوب آهن، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با کد پستی: ۳۱۵۷۸۱۳۳۶۱، واحد امور ارتباطات و بین‌الملل یا امور آموزش و تربیت بدنی سازمان ارسال نمایند.

آثار برتر پس از بررسی توسط هیات داوران جوایزی دریافت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس