بازگویی حقیقت‌ها، کودکان و نوجوانان را با مبانی انقلاب آشنا می‌کند


بازگویی حقیقت‌ها، کودکان و نوجوانان را با مبانی انقلاب آشنا می‌کند

شیراز- ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بازگویی حقیقت‌ها را عامل مهم آشنایی کودکان ونوجوانان با مبانی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تبیین برنامه‌هایی که انقلاب اسلامی در آینده خواهد داشت و آنچه در گذشته اتفاق افتاده، برای کودکان و نوجوانان ضروری است.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در خبر روز دوشنبه به نقل از سعیدرضا کامرانی که در جلسه بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی با توجه به فعالیت رسانه‌های بیگانه اهمیت بسیار دارد.

وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام به‌راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد و برای خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان لازم است که کودکان و نوجوانان با مبانی و ایدئولوژی انقلاب، در ضمن بازگویی حقیقت‌ها آشنا شوند.

سرپرست کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش هم‌فکری و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو کارگروه برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب را مهم برشمرد و با توجه به اجرای فعالیت‌ها در فضای مجازی گفت: برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب با هدف تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان متناسب با آموزه‌های دینی و ایرانی اسلامی است.

کامرانی، اهداف و رویکردهای کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و ابراز داشت: فراهم‌سازی زمینه حضور پرشکوه آنان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگ‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های این نهاد است.

او اظهار کرد: درصورت عدم مغایرت با دستورالعمل‌ها در ایام دهه فجر به صورت میدانی نیز حضور اعضای کانون را مدیریت خواهیم کرد و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت آنان برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

کامرانی برگزاری مسابقه‌ عکاسی انقلاب، طراحی ماسک‌های انقلابی، برپایی نمایشگاه مجازی نقاشی انقلاب، مسابقه پیامکی با موضوع جملات و تک‌بیت‌های زیبا برای تهیه پیشانی‌نوشت انقلابی، مسابقه شعرخوانی و برگزاری مسابقه قصه‌گویی و نقاشی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از جمله برنامه‌های کانون فارس در ایام دهه فجر برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی تولیدی خود را در برنامه‌ کودک «گُمپ گلا» سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس مشاهده خواهند کرد و مربیان و اعضای نوجوان قصه‌گو با حضور در این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو و تلویزیون در ایام دهه فجر، به روایت قصه‌های انقلابی می‌پردازند.

چهل ‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" از روز دوازدهم بهمن‌ماه ۹۹ با شعار "خمینی کبیر قدس‌الله نفس الزکیه، امت ولایی، نصرت الهی" آغاز و چهارشنبه (بیست و دوم بهمن) با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" پایان می‌پذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا